Норвезька автомобільна федерація (NAF) та журнал Motor провели зимовий тест запасу ходу електромобілів El Prix. Несподівано переможцем став Polestar 3, який досяг другого найкращого зимового результату за всю історію.
Tesla була постійним лідером у попередніх тестах запасу ходу. Вона вступила в змагання з високими очікуваннями щодо своєї Model 3 LR RWD, яка може похвалитися запасом ходу у 702 км за циклом WLTP. Та фактичні показники виявились на чверть скромнішими, та навіть дещо оманливими.
Polestar 3, з іншого боку, перевершив очікування, подолавши вражаючі 531 км у складних зимових умовах. Цей результат відхилився всього на 5,18% від його заявленого рейтингу у 561 км згідно WLTP.
Під час тесту та підрахунку результатів сталася цікава ситуація. Tesla Model 3 зупинився після пробігу 548 км. Писля цього виникла думка, що це явний переможець.
Але потім Polestar 3, проїхав 531 км, проте, цей електромобіль зупинився майже на 300 м попереду Tesla. Швидка перевірка показала, що Tesla Model 3 додавала близько 4,7 км на кожні 100 км до своїх показників пробігу. Іншими словами, електромобіль Tesla «підмальовував» собі майже 5% до показників пробігу. Після того, як цю чималу похибку було враховано в остаточних результатах, Polestar 3 визнали переможцем з невеликою фактичною перевагою реального пробігу.
Що ще цікаво, електромобілі на третьому та четвертому місцях теж показали майже однаковий результат, хоча й помітно поступилися лідерам. Porsche Taycan та Kia EV3 змогли проїхати 499 км, перш ніж розрядитися. Це приблизно на 15% менше заявленого запасу ходу за циклом WLTP.
Тест запасу ходу електромобілів El Prix проводиться двічі на рік у Норвегії, і він оцінює реальний запас ходу електромобілів у порівнянні з їхніми офіційними показниками WLTP. Зимова версія представляє особливо складні умови. Цьогорічний маршрут включав слизьке дорожнє покриття та підйом приблизно на 1000 м.
Електромобіль | Фактичний пробіг | Відмінність від WLTP |
---|---|---|
Polestar 3 | 531 км | -5% |
Tesla Model 3 | 531 км | -24% |
Porsche Taycan | 499 км | -16% |
Kia EV3 | 499 км | -15% |
BYD Tang | 482 км | -9% |
Audi Q6 e-tron | 481 км | -22% |
Hongqi EHS7 | 452 км | -16% |
VW ID.7 GTX Tourer | 440 км | -23% |
Ford Explorer | 437 км | -17% |
BYD Sealion 7 | 436 км | -13% |
Lotus Emeya | 436 км | -13% |
Hyundai Ioniq 5 | 436 км | -20% |
XPeng G6 | 429 км | -22% |
Porsche Macan | 429 км | -22% |
BYD Seal U | 421 км | -16% |
Nio EL8 | 412 км | -18% |
BMW i5 Touring | 392 км | -21% |
Mercedes G580 | 381 км | -14% |
Volvo EX30 | 371 км | -21% |
Peugeot E-5008 | 361 км | -26% |
Mini Countryman | 355 км | -11% |
Peugeot E-3008 | 347 км | -32% |
Smart #3 | 346 км | -17% |
Voyah Dream | 344 км | -29% |
Найгірше в тесті показав себе Peugeot E-3008. Він розрядився після пробігу 347 км – це на 163 км менше заявленого запасу ходу за циклом WLTP. Voyah Dream був таким же поганим, досягнувши найменшого запасу ходу в усьому тесті – 344 км або 71% від заявленого запасу ходу. Третім найгіршим електромобілем у тесті став ще один Peugeot – E-5008. Він проїхав 361 км, що на 127 км менше заявленого запасу ходу.
Джерело: arenaev