Рівень задоволеності державними е-послугами у 2024 році склав 84%, — дослідження КМІС
Рівень задоволеності державними е-послугами у 2024 році склав 84%, — дослідження КМІС

Рівень задоволеності державними е-послугами у 2024 році склав 84%, — дослідження КМІС

55% громадян скористалися державними е-сервісами упродовж 2024 року.

Понад 55% громадян упродовж 2024 року скористалися хоча б однією державною електронною послугою. 84% позитивно оцінили досвід їх отримання. Про це свідчать результати соціологічного дослідження «Як українці користувалися державними електронними послугами та інтернетом у 2024 році» Київського міжнародного інституту соціології, презентованого сьогодні в «Укрінформі».

49% жінок та 41% чоловіків повідомили, що упродовж року не користувалися жодною державною електронною послугою.

Рівень задоволеності державними е-послугами у 2024 році склав 84%, — дослідження КМІС - Фото 1

Досвід користування державними електронними послугами у 2024 році в Україні 

За словами виконавчого директора КМІС Антона Грушецького, дослідження проводиться п’ятий рік поспіль, і «динаміка за роками свідчить про стале користування державними електронними послугами за останні п’ять років». За його словами, зафіксовані коливання не свідчать про незадоволеність у користуванні.

Рівень задоволеності державними е-послугами у 2024 році склав 84%, — дослідження КМІС - Фото 2

Досвід користування державними електронними послугами за віковими категоріями

«Порівняно з попереднім роком трохи зменшилася у відсотковому відношенні кількість користувачів, які користувалися електронними послугами, але ми впенені, що це зумовлено низкою об’єктивних чинників, зокрема коли люди користуються послугою один раз на протязі життя, також частина послуг стають автоматичними, і не потребують звернення. — зазначила заступниця керівника з розвитку електронних послуг міністерства цифрової трансформації Валерія Коваль — Важливим показником для нас є задоволеність електронними послугами. У порівнянні із попереднім роком вона збільшилася на 5%.

82% серед чоловіків та 84% серед жінок, які користувалися адміністративними е-послугами, назвали свій досвід позитивним.

Рівень задоволеності державними е-послугами у 2024 році склав 84%, — дослідження КМІС - Фото 3

Оцінка досвіду отримання державних електронних послуг 

Топ найбільш популярних державних послуг у 2024 році:

  • Застосунок чи портал «Дія» – 42%
  • Послуги,що стосуються особистого транспорту — 15%
  • Платні послуги отримання інформації з реєстрів — 13%
  • Питання пенсійного забезпечення – 10%
  • Отримання паспортів, інші контакти з Державною міграційною службою — 10%

Відповідно до дослідження, серед людей до 30 років – понад 70% зверталися за ними упродовж року. Серед людей, віком понад 70 років, — 22%.

Диференціація у розрізі віку пов’язана із інтенсивністю користуванням інтернетом, так із потребами різних вікових груп. Молоді люди мають більше питань, що потребують звернення за послугами до держави, прокоментував Антон Грушецький.

Типологічний портрет людини, яка найчастіше користується державними електронними послугами за рік не змінився. Це — молодий чоловік, з вищою освітою, вищим рівнем достатку, мешканець великого міста.

  • Читайте також: Україна на п’ятому місці в Online Service Index: глобальному рейтингу цифрових держпослуг від ООН

Для дослідження «Як українці користувалися державними електронними послугами та інтернетом у 2024 році» КМІС у вересні-жовтні 2024 року провів телефонні опитування 2 тисячі респондентів, які проживають у різного типу населених пунктах на підконтрольній уряду України територіях, віком від 18 років, які мають різний рівень освіти та рід занять. 

 Фото: презентація в «Укрінформі» дослідження КМІС

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader