У кожному бізнесі існують процеси, при яких використовуючи ручну працю не можна виключити помилки. Однак якщо поєднується технічний збій та людський фактор, то наслідки для когось можуть бути сумні.
Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Так, українка розповіла, що мала потребу швидко переказати гроші на картку іншого банку. При цьому вона не була клієнткою ПриватБанку. І от після внесення коштів у термінал, стався технічний збій, через який вся сума залишилась "завислою".
Жінка, не довго думаючи, звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, так як вона не є клієнткою банку, а тому карти вона не має Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.
“Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка у негативному відгуку.
Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.
“Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.
Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер у кожному банкоматі
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихцем почав дерти з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%