Аналітична компанія Appfigures (через TechCrunch) опублікувала нові дані про використання ChatGPT, і виявляється, жінки та люди середнього віку не надто полюбляють моделі штучного інтелекту OpenAI.
Так, переважну кількість користувачів сервісу складають чоловіки — 84,5%, тоді як понад 50% аудиторії — люди до 25 років. Останній показник цілком очікуваний, зважаючи на те, що молодь більш відкрита до експериментів із новими технологіями, або ж просто хтось не любить самостійно робити домашні завдання (за оцінками Pew Research Center, чверть підлітків у США використовують ChatGPT для шкільних завдань). Водночас користувачі віком 50-64 років складають другу за величиною демографічну групу з 20,2% користувачів.
Щодо загальних витрат на застосунки зі штучним інтелектом, то завдяки OpenAI у 2024 році вони зросли до $1,42 млрд — на 274% більше, ніж у 2023 році. Цікаво також те, що ChatGPT заробляє більше, ніж тисячі програм-конкурентів разом узяті, зважаючи на надпопулярність (хоча цю гегемонію дещо порушила днями китайська DeepSeek, яка обійшла свого головного конкурента в App Store і Play Store).
Очевидно, успіх цих програм є благом для Apple і Google, які зберігають близько 30% доходу від покупок у програмі. За даними Appfigures, загальний ринок мобільних застосунків штучного інтелекту сягнув $2 млрд.
На сьогодні застосунок ChatGPT завантажено близько 353 млн разів. Раніше гендиректор OpenAI Сем Альтман оголосив про сміливі плани щодо того, щоб їхній ШІ використовувала кожна восьма людина на планеті.
Попри те, що жінки відіграють помітну роль в індустрії штучного інтелекту, останні опитування свідчать, що вони більш скептично ставляться до технології. Так, 53% опитаних Axios жінок заявили, що не дозволили б дітям використовувати ШІ (тоді як серед чоловіків таких 26%). Зважаючи на те, що консалтингова компанія McKinsey прогнозує, що жінки з більшою ймовірністю втратять роботу через автоматизацію, ніж їхні колеги-чоловіки, то таке ставлення здається виправданим.