Податок на розкіш не для всіх: хто з водіїв зможе заощадити
Податок на розкіш не для всіх: хто з водіїв зможе заощадити

Податок на розкіш не для всіх: хто з водіїв зможе заощадити

В українському законодавстві виявлено несподівану прогалину, яка може дозволити власникам деяких елітних автомобілів уникнути сплати податку на розкіш.

Про це розповів автомобільний експерт Євген Єрмолов під час інтерв'ю з Юрієм Романенком.

За словами експерта, чинне законодавство містить дивну особливість у списку автомобілів, що підлягають оподаткуванню.

"Коли вони вносили список автомобілів, то вони не внесли там, наприклад, Ferrari чи McLaren. Там просто деякі марки пропущені. І якщо вашої марки в списку немає, то, по ідеї, ви не сплачуєте податок на розкіш. Це просто баг в законі, мені здається", - пояснив Єрмолов.

Податок на розкіш
Податок на розкіш

Експерт уточнив, що податок на розкіш застосовується до автомобілів вартістю понад 3 мільйони гривень, поки мінімальна зарплата в Україні становить 8000 гривень. Розмір податку становить 25 000 гривень на рік і стягується протягом перших п'яти років з моменту виробництва автомобіля.

"Тобто, якщо ви купили дворічну машину, три роки ви ще сплачуватимете цей податок, потім припините його оплачувати по даті саме виробництва", - пояснив експерт.

При цьому Єрмолов зазначив, що ця ситуація, скоріше за все, не буде актуальною для більшості автовласників: "Нас, скоріше за все, це з вами не хвилюватиме, Ferrari не купуємо. Але ті, хто раптом... Там багато, насправді, марок стосуються, тобто практично всі відомі нам".

Податок на розкіш
Податок на розкіш

Цікаво, що ця прогалина в законодавстві існує на тлі досить жорстких вимог до розмитнення звичайних автомобілів. Наприклад, при ввезенні авто з США чи Європи митниця додає до задекларованої вартості додаткові витрати, включаючи комісію аукціону та частину логістичних витрат, що збільшує базу для розрахунку митних платежів.

За словами експерта, ця ситуація демонструє необхідність додаткового опрацювання законодавства у сфері автомобільного оподаткування. В той час як власники масових автомобілів стикаються з різними додатковими платежами, деякі сегменти преміального ринку можуть мати несподівані преференції через технічні недоробки в законодавстві.

Варто зазначити, що ця інформація може бути особливо актуальною для потенційних покупців преміальних автомобілів, які планують придбання машини віком до п'яти років. Однак експерт підкреслює, що подібні прогалини в законодавстві можуть бути усунені в майбутньому.

Також нагадаємо, за які авто доведеться платити податок на розкіш.

Джерело матеріала
loader