Відповідав сарказмом: клієнт ПриватБанку поскаржився на неналежне ставлення працівників
Відповідав сарказмом: клієнт ПриватБанку поскаржився на неналежне ставлення працівників

Відповідав сарказмом: клієнт ПриватБанку поскаржився на неналежне ставлення працівників

Нещодавно відбувся інцидент з ПриватБанком, який викликав суспільний резонанс серед українців.

Історією поділився сам клієнт, пише Телеграф.

Він розповів, що під час дзвінка на гарячу лінію для оформлення реструктуризації кредиту для свого 70-річного батька, який проживає в окупованому Скадовському районі, оператор саркастично запитав: «Як давно Херсон став знову окупованим?».

Реструктуризація боргу в ПриватБанку

Банк пропонує реструктуризацію, яка зменшує фінансове навантаження через зміну умов кредиту. Для цього клієнт має звернутися із заявою та підтвердженням складного фінансового становища.

Скарги клієнтів

Не всі задоволені обслуговуванням. Деякі позичальники скаржаться на відсутіть чіткого механізму процедури реструктуризації та недостатню підтримку. Один із клієнтів також розповів, як йому озвучили всю суму боргу при підписанні договору реструктуризації.

Що робити клієнтам в таких випадках

Якщо ви стикнулися з подібною ситуацією або маєте проблеми з обслуговуванням у банку, зверніться до служби підтримки ПриватБанку через офіційний сайт чи мобільний додаток. Якщо це не допоможе, подайте скаргу до Національного банку України або зверніться до інших контролюючих органів для захисту своїх прав.

Останні новини України:

ПриватБанк роз’яснив нові ліміти, що набудуть чинності з 1 лютого: ключові зміни та важливі деталі.

Через термінал ПриватБанк крадуть гроші українців: "Через три дні кошти так і не зарахували".

З рахунку ПриватБанку шахраї списали чималу суму коштів: клієнт розкрив, чи допоміг банк повернути гроші.

Теги за темою
Суд ПриватБанк
Джерело матеріала
loader