Заборона смартфонів у школах не дає ніякого ефекту: нове відкриття науковців
Заборона смартфонів у школах не дає ніякого ефекту: нове відкриття науковців

Заборона смартфонів у школах не дає ніякого ефекту: нове відкриття науковців

Прості заборони на використання телефонів у школах є неефективними в боротьбі з негативними наслідками їхнього використання. Його присвятили використанню телефонів і соціальних мереж на підлітківДо такого висновку дійшли науковці міжнародної групи, які провели масштабне дослідження, пише birmingham.У дослідженні взяли участь 1227 учнів із 30 шкіл Англії. Учені проаналізували дані про використання телефонів і соціальних мереж, а також про психічне здоров'я, благополуччя та успішність підлітків.Виявилося, що у 20 школах діють різні форми обмежень на використання телефонів, аж до повної заборони протягом навчального дня. Однак, дослідження не виявило суттєвих відмінностей у показниках психічного здоров'я, успішності та поведінки між учнями, які відвідують школи з різними правилами використання телефонів.Заборона на використання телефонів у школах призвела до незначного скорочення часу, який підлітки проводять із телефонами та в соціальних мережах у школі (приблизно на 40 і 30 хвилин відповідно). Однак, це не призвело до істотного скорочення загального часу, який підлітки проводять з телефонами і в соціальних мережах протягом дня."Це перше у своєму роді всесвітнє дослідження, спрямоване на оцінку впливу політики шкільних телефонів на психічне здоров'я і добробут підлітків, а також на інші показники здоров'я та освіти", - каже доктор, провідний автор дослідження Вікторія Гудієр.Ми виявили зв'язок між великою кількістю часу, проведеного за телефонами і в соціальних мережах, і гіршими результатами, включно з погіршенням психічного благополуччя і стану психічного здоров'я, меншою фізичною активністю і гіршим сном, нижчою успішністю та вищим рівнем недисциплінованої поведінки в класі.Це говорить про те, що скорочення часу, який провели за телефонами, є важливим завданням. Але нам потрібно зробити більше, ніж зосередитися тільки на школах, і розглянути використання телефону в школі і за її межами, протягом усього дня і всього тижня.Науковці зазначають, що шкільна політика не є панацеєю від негативного впливу використання смартфонів і соціальних мереж. Необхідно розробити комплексний підхід до розв'язання цієї проблеми, який включатиме в себе не тільки обмеження в школі, а й роботу з батьками, вчителями та самими підлітками."Наше дослідження показує, що шкільна політика не є панацеєю від згубного впливу використання смартфонів і соціальних мереж", - каже професор, старший автор дослідження Міранда Паллан,Обмежувальна політика щодо використання телефонів у розважальних цілях у школах не призводить до поліпшення результатів серед учнів, але що розв'язання проблеми спільного використання телефонів має стати пріоритетом для поліпшення здоров'я і благополуччя підлітків.Дослідження також показало, що в середньому підлітки, незалежно від правил, що діють у їхніх школах, проводять із телефонами 4-6 годин на день.

Джерело матеріала
loader
loader