В Україні можуть відкрити аеропорт: чи реально це наразі та які ризики для пасажирів
В Україні можуть відкрити аеропорт: чи реально це наразі та які ризики для пасажирів

В Україні можуть відкрити аеропорт: чи реально це наразі та які ризики для пасажирів

Wizz Air має план щодо повернення на українських ринок і розглядає можливість швидко відновити польоти.

Відома авіакомпанія готова відновити сполучення з Україною. Однак, для цього потрібні певні умови. 

Усі подробиці дивіться в ексклюзиві TСН.ua.

Авіасполучення з Україною

Угорська авіакомпанія Wizz Air заявила про готовність відновити авіасполучення з Україною. Однак, лише після припинення вогню. Про це заявив генеральний директор компанії Йожеф Вараді, повідомляє Reuters. 

Зазначається, що Wizz Air має намір відновити авіасполучення з Україною після офіційного оголошення про припинення вогню. За словами Вараді, протягом шести тижнів після відкриття повітряного простору компанія планує відновити близько 30 маршрутів. А до війни лоукостер був №3 на українському ринку. 

Відкриття аеропортів в Україні

В Україні вже майже 3 роки цивільні польоти залишаються скасованими через повномасштабне вторгнення Росії і закрите небо. Однак  час від часу в інформаційному просторі з'являються повідомлення про можливість відкриття аеропортів у західних регіонах країни, оскільки там, як вважають, ситуація безпечніша. До слова, нещодавно стало відомо, що міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького можуть відкрити під час війни.

Про це заявили в аеропорту, коментуючи можливість відновлення рейсів у воєнний час в Україні. В аеропорту зазначають, що вивчають можливість відкриття рейсів цивільної авіації під час воєнного стану за умов забезпечення усіх вимог безпеки для літаків, пасажирів та інфраструктури. Про це повідомляє пресслужба летовища у Facebook.

ТСН.ua поцікавився у авіаційного експерта Валерія Романенка, наскільки можливим є відновлення польотів зі Львова під час війни та які існують плюси та мінуси.  

Експерт наголосив, що питання відновлення роботи аеропорту "Львів" полягає в головному – безпеці польотів.

Етапи злету і приземлення – це найскладніші моменти для екіпажів літаків. Робота в таких умовах для льотного персоналу перетвориться у суцільний стрес з купою небезпек. Хоча зазначає, що зустрічав молодих пілотів, які готові літати навіть у таких умовах. До речі, 15 січня ворог атакував крилатими ракетами та дронами саме цей регіон України.

Як має відбуватися евакуація з літака 

Експерт нагадав правила евакуації пасажирів з літака, якщо на борту, який перебуває на землі, виникає якась проблема.

Фахівець зауважив, що сідати у Львові будуть літаки не менші ніж Boeing 737 чи Airbus 320, а це до 200 людей на борту.

Більш реально провести таку евакуацію у разі нальоту "Шахедів" або ж атаки крилатими ракетами, які до Львова летять годинами. А в разі удару аеробалістичними ракетами типу "Кинджал" йдеться про підльотний час у 10-12 хвилин.

Чи з’явиться потрібна кількість пасажирів

Валерій Романенко зазначив, що в разі відновлення польотів з аеропорту "Львів" великого потоку пасажирів там не буде. Тому навряд чи аеропорту потрібно навчати додатковий персонал.

Чому небезпечно "світити" розклад польотів

Ще одна проблема: в разі відновлення польотів їх розклад буде в загальній доступності. Експерт додав, що ворог також може впливати й на ритмічність роботи летовища.

Чи буде відкриття аеропорту економічно доцільним

Валерій Романенко додав, якщо вже відкривається аеропорт, то відкриття має бути економічно доцільним. А щоб це було так, треба, щоб аеропорт "Львів" виконував хоча б десяток рейсів щоденно.

Коли запрацює аеропорт "Бориспіль"

Торік повідомлялося, що міжнародний аеропорт "Бориспіль" повноцінно запрацює лише за умови повної безпеки в повітряному просторі України. Нині ж аеропорт намагається зберегти кваліфікацію персоналу, щоб бути готовим до відновлення роботи в будь-який момент. Про таке поінформував генеральний директор "Міжнародного аеропорту Бориспіль" Олексій Дубревський. 

Дубревський розповів, що нині до роботи аеропорту залучені 3 тисячі 505 працівників.
Дубревський наголосив, що про повноцінне відновлення роботи міжнародного аеропорту наразі не йдеться.

Своєю чергою очільник ОП Андрій Єрмак нагадав, що о 03:00 24 лютого 2022 року з "Борисполя" вилетів останній пасажирський літак, і висловив переконання, що невдовзі аеропорт знову відправлятиме та прийматиме повітряні судна.

Джерело матеріала
loader
loader