/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fb3f9653ecefd3002111b2d67a635e225.jpg)
У Мінцифри пояснили особливості перебронювання працівників
Про це повідомляє Міністерство цифрової трасформації України, передає Укрінформ.
У міністерстві зауважили, що керівникам підприємств не потрібно оформлювати паперові накази, а подати заяву про бронювання працівника через портал Дія. Якщо працівник уже був заброньований, то спочатку бронювання потрібно анулювати.
"Після оновлення статусу критичності підприємства до 1 квітня зможуть без затримки (72-годинної обробки) бронювати працівників, а їх бронювання буде дійсним 12 місяців", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що статус критично важливого підприємства надається бізнесу, який відповідає трьом критеріям, визначеним постановою уряду. Два обов’язкові — середня зарплата працівників не менш ніж 20 тис. грн та відсутність заборгованості зі сплати податків і ЄСВ. Третій критерій — на вибір:
- Сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро за рік (еквівалент у гривнях за курсом НБУ);
- Валютні надходження понад 32 млн євро на рік, крім позик і кредитів;
- Стратегічне значення для держави (визначено в переліку стратегічних об’єктів);
- Вагоме значення для певної галузі економіки або потреб територіальної громади;
- Рівень середньої заробітної плати не нижчий за середній по регіону за IV квартал 2021 року для комунальних підприємств;
- Статус резидента Дія.City;
Постачальник електронних комунікаційних послуг: з використанням мереж мобільного зв’язку (чистий дохід понад 200 млн грн/міс) або з використанням мереж фіксованого зв’язку (чистий дохід більш ніж 20 млн грн/міс).
Якщо бізнес відповідає всім трьом вимогам, для отримання статусу йому потрібно визначити профільний орган (для галузі енергетики — Міненерго, для сільського господарства — Мінагро, для резидентів Дія.City — Мінцифра тощо). Потім підготувати документи (фінансові звіти, довідки про зарплати, відсутність податкової заборгованості) і подати заяву до відповідного органу.
Повідомлення про результат розгляду надійде на електронну пошту та портал Дія. Успішне бронювання також відображатиметься в Резерв+ працівника.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізація послуги здійснюється завдяки "Проєкту підтримки Дія", що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
Як повідомлялося, Кабінет міністрів на засідання 25 лютого ухвалив рішення щодо продовження дії відстрочок заброньованих працівників до 31 березня.
