CEO-WOMEN БРАНЧ від Connecting Women: коли зустрічаються амбіції та жіночність
CEO-WOMEN БРАНЧ від Connecting Women: коли зустрічаються амбіції та жіночність

CEO-WOMEN БРАНЧ від Connecting Women: коли зустрічаються амбіції та жіночність

Світ не хаотичний, він структурований, навіть якщо інколи здається інакше. Але хто цю структуру створює? Тільки ми самі. У житті є тільки той сенс, який ми самі йому надаємо. І саме жінки, які сміливо йдуть у бізнес, творять нову реальність, ламаючи стереотипи та прокладаючи шлях для інших.

В останні роки жіночий бізнес розвивається особливо стрімко, є багато факторів, які підштовхнули жінок бути рішучими, реалізовувати свій потенціал і ставати в голові компаній. Їхній досвід підтверджує, що немає чоловічого та жіночого бізнесу, є компетентність, прагнення досягти результату, бажання вести за собою команду, сміливість та любов до справи. Але водночас жінки зберігають унікальну здатність знаходити нестандартні рішення, що стає їхньою перевагою.

Саме про це говорили учасниці CEO-WOMEN БРАНЧ від Connecting Women, що пройшов у сімейному трипалубному еко-ресторані «Веранда на Дніпрі». Дискусію зі спікерками вела засновниця платформи Connecting Women, видавчиня Viva! Україна та «Єдина» Інна Гелетюк.

Свобода та її ціна

Люди часто бояться свободи, бо вона приносить із собою відповідальність і тривогу. Жінки в бізнесі також проходять цей шлях – від страху до впевненості. Бізнес-леді ділилися своїми історіями, розповідали про ухвалення рішень, уміння знаходити компроміси та виходи зі складних ситуацій.

Серед спікерок була Ірина Онопрієнко, експертка б’юті-індустрії, співвласниця та директор MEDAVITA UKRAINE, б’юті-просвітниця та психологиня. Вона популяризує культуру усвідомленого догляду за шкірою голови та волосся, розвиває нові тренди в бʼюті-сфері в Україні. Пропагує багаторівневе системне навчання як основу для розвитку бізнесу та особистісного зростання. Ірина втратила майже все на початку війни, але свідомо прийняла рішення залишитися в Україні та змогла відновити бізнес, разом з чоловіком продовжує його активно розвивати, попри війну інвестує в навчання українських бʼюті-фахівців в Італії (тричі на рік). Лише торік – 140 фахівців.

Юлія Орлова, СЕО та співвласниця видавництва Vivat (група Фактор-друк, до якої входить одна з найбільших типографій Європи), входить у ТОП-20 жінок у великому бізнесі за версією Forbes, до рейтингу "Топ 100 жінок України" за версією NV, увійшла до рейтингу лідерів УП 100 у категорії "Бізнес", у 2021 році номінантка премії «Жінка України». Її історія – це приклад стійкості, адже попри трагедію, коли російські обстріли у травні 2024 року знищили типографію та завдали компанії збитків у 20 млн грн, бізнес продовжує рости, розвиватися і залишає виробництво у Харкові.

Тетяна Вовк, співзасновниця жіночого бренду №1 в Україні VOVK, розповіла, як інтуїція та творчість допомагають будувати мережу з понад 50 студій по всій країні та вийти на міжнародний ринок навіть під час війни.

Емоційний баланс та внутрішній діалог

Тривога – це не лише тягар, а й ознака живого розуму, творчого пошуку, прагнення до більшого. Чим людина більш творча, талановита – тим вона тривожніша. Але важливо виділяти час для тривоги, аби вона не керувала життям.

Про виклики у рітейлі розповіла Оксана Кириченко, СЕО групи компаній «Аптека Доброго Дня», експертка з розвитку рітейл-бізнесу. Вона пройшла шлях від продавця-консультанта в мережі магазинів побутової техніки до СЕО мережі аптек з 4000 співробітниками. За час керівництва Оксани мережа зросла з 350 до 800 аптек та перетворилася з традиційних аптек на простори сталого здоровʼя; під керівництвом Оксани було засновано Академію Сталого Здоров’я. 

Оксана підкреслила, що сучасному бізнесу потрібні саме ті якості, якими від природи наділені жінки: чуйність, жіночність, гнучкість. Але водночас у них є та внутрішня сила, яка дає можливість створювати нові сенси та будувати майбутнє.

Жінки сьогодні займають все більше керівних посад у бізнесі. Якщо до війни жінки становили лише 15% керівників, то зараз цей показник зріс до 30%, і ця тенденція тільки посилюється. Війна стала неочікуваним каталізатором змін, і жінки впевнено заявили про себе як лідерки, професіоналки, стратегині, – говорить Оксана. – Сучасному бізнесу потрібні саме ті якості, якими від природи наділені жінки: чуйність, жіночність, гнучкість. Але водночас у них є та внутрішня сила, яка дає можливість створювати нові сенси та будувати майбутнє.

Також гості змогли протестувати весняну колекцію німецького бренду ARTDECO, натхненну португальськими мотивами та є однією з колекцій, яка присвячена 40-річчю бренду. Дівчата, могли ознайомитися з новинками на розкішній бьюти–локації, яка так і манила поправити макіяж, навести стрілочку або змінити колір помади, бо нова колекція вражає яскравими кольорами та візерунками, відтінки блакитного, рожевого та нюдового, у поєднанні з білим, дозволяють створити неперевершені весняні образи.

Бренд офіційно представлений в мережі магазинів BROCARD та в інтернет-магазині Brocard.ua.

Сила жінки та спільноти

Коли ти серед своїх, відчуваєш силу коріння. Саме це відбулося під час відкритої бесіди, яка надихнула гостей бранчу ділитися власними історіями. Справжнім сюрпризом став виступ Влада Дарвіна, який провів експрес-майстер-клас тренду TikTok та Instagram «Аманда, Лінда та Роуз».

Пісні та танець запалили зал та не залишили нікого байдужими.

Цей перформанс мав вигляд готового естрадного номера, і важливою частиною його атмосфери стали стильні костюми з весняної колекції бренду VOVK, які органічно доповнювали образи організаторок бранчів Connecting Women – Анни Луценко та Ольги Женевської.

Гості бранча ще довго не відпустками артиста та спікерок. Хтось хотів зробити фотографію, а хтось поставити індивідуальні запитання.

Атмосфера залу була наповнена справжнім весняним натхненням завдяки чарівницям мережі квіткових бутиків «Чайна Роза». Ніжні флористичні композиції прикрашали столи, додаючи легкості й гармонії, а квітковий місяць неймовірної краси став головною фотозоною, викликаючи захоплення у гостей.

Жінка – це та, якій дають, мати – це та, в якої беруть. Але навіть найсильніші жінки потребують підживлення, підтримки, натхнення. Саме тому такі заходи, як CEO-WOMEN БРАНЧ, стають місцем сили, де народжуються ідеї, зміцнюються зв’язки та з’являються нові можливості.

Під час свята були сюрпризи та розіграші. Medavita (Медавіта) – міжнародний преміальний бренд професійної косметики для шкіри голови та волосся підготував ексклюзивний подарунок, який розіграли серед учасниць бранчу.

Компанія Аква Миргород підготували подарунок – річний запас води. Аква Миргород – новий український бренд, який видобуває природну мінеральну лікувально–столову воду Detox зі свердловини 695 м. Вода одна із небагатьох в Україні, яка має лікарські рекомендації та проходила клінічні дослідження.

А за грайливий настрій заходу відповідав San Mare – Італійське ігристе, яке дарує італійський смак та атмосферу.

Усі гості забрали з собою не лише цінні поради, як бути жінками у бізнесі та як розвивати свою справу, а ще заряд емоцій та кожна отримала подарунки від партнерів – Medavita, BROCARD та VOVK.

Джерело матеріала
loader
loader