«Укрзалізниця» відновила свої онлайн-сервіси після масштабної хакерської атаки
«Укрзалізниця» відновила свій сайт і застосунок черев 89 годин після безпрецедентної хакерської атаки на ключові операційні системи. Витоку чутливої інформації через кібернапад не було, повідомила пресслужба «Укрзалізниці» в телеграмі.
На першому етапі працюватиме лише продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб. У компанії попередили, що можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу.
Наразі триває відновлення інших сервісів, насамперед клієнтських.
Компанія запевнила, що вокзали та каси по всій країні продовжують працювати у посиленому режимі, а потяги курсують за розкладом.
Нагадаємо, 23 березня стало відомо, що через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» вийшли з ладу онлайн-сервіси. Тимчасово не працював продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги, а також придбання квитків через сервіс «Армія+».
Наступного дня «Укрзалізниця» повідомила, що причиною збою онлайн-систем є системна та багаторівнева хакерська атака. Перед повним відновленням із резервних копій фахівці ретельно тестували сервіси на можливі вразливості. Для відновлення «Укрзалізниця» співпрацювала з кібердепартаментом СБУ.
Фото: «Укрзалізниця»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F952072fc-5e66-483c-922a-bfc4e7c25591.jpeg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FZAI9C2bNH89M4PduD_Z36g5YZvs%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F575d04f8-e081-4215-98a5-8cca9fb3a301.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd050eac422e38c62bb1a051334e3299f.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FscJWhci1jismU_oHKcMgYtzzvtA%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fafdcbeaf-f33b-4cc7-ba09-607beea3da83.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F1dce12853099375baf35ff372131c5d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FVMVuikpAU-Db83dZDvAFiyct6pY%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F261379.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Fb21f92d093611f6a2bca7a46075ce58a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F8%2Ff80b2916c4ad02086605fad112c5edb6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fed2651af77b74915fc22de8b5450b3b8.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9869899a19c9369ec0c3b885073f4db5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F8025d150034a08bad34c5db35f2548f9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F09e2ccf0f3be5e6abf019d4a957010ca.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fe83d5be7d81e6449e8e5c060a7410b67.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Ffa16af4af38baa5ac003bdd58c2729ae.jpg)