Користувачі скаржаться на збій у додатку «Укрзалізниці», компанія порадила, що робити
У додатку «Укрзалізниці» знову зафіксовано технічний збій. Українці скаржаться, що зранку 28 березня на сайті та у додатку компанії неможливо купити квитки.
«Взагалі не можливо зайти ані в моб.застосунок, ані на сайті. Смс с кодом для входу в моб.застосунок приходить, автоматично код заповнюється і на цьому або "тех.збій" або абсолютна тиша», - пишуть користувачі.
У компанії радять «трохи перечекати навантаження або спробувати увійти через VPN»
- Вибачте, якщо очікуєте реакцію довго,стараємось максимально оперативно всім відповісти, розуміючи що одномоментно всіх фізично не можемо, - додали в «Укрзалізниці».
- 24 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної тергетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало останні декілька днів.
- 27 березня через 89 годин безперервної роботи після безпрецедентної хакерської атаки на ключові операційні системи залізниці сайт і застосунок Укрзалізниці відновлені.

