Користувачі скаржаться на збій у додатку «Укрзалізниці», компанія порадила, що робити
Користувачі скаржаться на збій у додатку «Укрзалізниці», компанія порадила, що робити

Користувачі скаржаться на збій у додатку «Укрзалізниці», компанія порадила, що робити

У додатку «Укрзалізниці» знову зафіксовано технічний збій. Українці скаржаться, що зранку 28 березня на сайті та у додатку компанії неможливо купити квитки.

«Взагалі не можливо зайти ані в моб.застосунок, ані на сайті. Смс с кодом для входу в моб.застосунок приходить, автоматично код заповнюється і на цьому або "тех.збій" або абсолютна тиша»,  - пишуть користувачі.

У компанії радять «трохи перечекати навантаження або спробувати увійти через VPN»

- Вибачте, якщо очікуєте реакцію довго,стараємось максимально оперативно всім відповісти, розуміючи що одномоментно всіх фізично не можемо, - додали в «Укрзалізниці».

  • 24 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної тергетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало останні декілька днів. 
  • 27 березня через 89 годин безперервної роботи після безпрецедентної хакерської атаки на ключові операційні системи залізниці сайт і застосунок Укрзалізниці відновлені. 
Теги за темою
Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader