Вимкнули "сімку" без попереджень? Абонент lifecell поскаржився на неприємну ситуацію
Вимкнули "сімку" без попереджень? Абонент lifecell поскаржився на неприємну ситуацію

Вимкнули "сімку" без попереджень? Абонент lifecell поскаржився на неприємну ситуацію

Чоловік звернувся з запитанням до оператора

Мобільний оператор lifecell намагається привабити абонентів вигідними тарифами, але відгукнувшись на пропозиції деякі зіштовхуються з проблемами. На них поскаржився один з клієнтів.

Він написав про це на Facebook-сторінці lifecell. Як розповів чоловік, він придбав стартовий пакет лайфселл, в якому можна обирати тарифний план. Чоловік активував сімкартку, але не обрав тариф. Через 15 днів сімкартка деактивувалася без жодних попереджень. Абонент думає, що це зробив оператор. Він звернувся з запитанням, чи можливо це.

Представниця lifecell, на ім'я Олеся, відповіла, що якщо тариф не встановлений, то життєвий цикл номера складає 180 днів. Для вияснення, що сталося з сімкарткою, вона порадила абоненту звернутися у чат lifecell (https://chat.lifecell.ua/ua_s).

Як розповідав "Телеграф", клієнти lifecell скаржаться на ще одну проблему. За словами одного з них, чоловік не може зв'язатися зі службою підтримки, оскільки у голосовому меню за номерами компанії відсутній пункт "Зв'язок з оператором". Він був обурений, тому на Facebook-сторінці lifecell запитав, що робити.

Теги за темою
Україна
Джерело матеріала
loader