Warner Bros. і Paramount монетизували фейкові трейлери у YouTube, — Deadline
Warner Bros. і Paramount монетизували фейкові трейлери у YouTube, — Deadline

Warner Bros. і Paramount монетизували фейкові трейлери у YouTube, — Deadline

ШІ-зображення акторів у фейкових трейлерах. Джерело: YouTube / Deadline

Великі голлівудські студії винайшли новий метод боротьби з фейковими трейлерами у YouTube, просто перетворивши їх на ще одне джерело доходу.

Згідно з розслідуванням Deadline, гіганти кіноіндустрії тепер не надсилають заявки на видалення, а подають вимоги перенаправляти їм дохід від реклами, який приносять фейкові трейлери. В одному з листувань, які переглянули журналісти, Warner Bros. висуває подібні претензії каналу Screen Culture і забирає гроші з монетизації фейкових трейлерів «Дому дракона» та «Супермена», тоді як  Sony направляла їх для відео з «Людиною-павуком» та «Крейвеном-мисливцем», а Paramount для «Гладіатор II».

Усі три студії відмовились від коментарів, але спілка акторів SAG-AFTRA вже розкритикувала їхні дії. Чому замість того, щоб захищати авторське право, гіганти кіноіндустрії монетизують фейки? Відповідь не підтверджена, але доволі очевидна: гроші та безплатна реклама. 

Фейкові трейлери заповнили YouTube фактично з появою відеоплатформи у 2005 році. Одним із перших стало вірусне відео з кадрами «Титаніка», де Джек Леонардо Ді Капріо виринає на брилі льоду в океані та повертається до життя в сучасному Нью-Йорку — усе під супровід танцювального реміксу пісні My Heart Will Селін Діон. Оновлена версія 2018 року під назвою, «Титанік 2: Джек повернувся» зібрала 53 млн переглядів, перш ніж її заблокували на прохання 20th Century Fox.

Над вищезазначеними відео працював користувач VJ4rawr2, який не розкриває свого реального імені, але вже отримав звання «батька концептуальних трейлерів». І якщо він створював їх здебільшого для сміху, то в останні роки штучний інтелект кардинально змінив умови гри. Більшість сучасних відео ставлять просте, привабливе запитання: Як би виглядав живий фільм «Крижане серце» з Анею Тейлор-Джой у ролі Ельзи? Або як би вчинив Леонардо Ді Капріо, якби зіграв у «Грі в кальмара»? І чи може Генрі Кавілл стати хорошим Джеймсом Бондом? Останній, до речі, став настільки вірусним, що про нього писали профільні кіносайти, на кшталт Variety чи The Hollywood Reporter.

За даними Deadline, деякі найбільші канали заробляють на фейкових трейлерах мільйони доларів. Власник вищезазначеного Screen Culture 27-річний Ніхіл Чаудхарі здебільшого зосереджується на створенні трейлерів фільмів, які перебувають у реальній розробці: використовуючи кадри з офіційного відео, традиційні методи монтажу і все частіше ШІ (Midjourney, ElevenLabs, Leonardo) — для того, щоб додати більше контексту до деталей, які найбільше чіпляють глядачів.

Спецпроєкти

Наразі на Чаудхарі працює ціла команда з 12 монтажерів, яка випускає до 12 нових відео щотижня. З цікавого: у лютому 2025 року відео Screen Culture мало вищі позиції у YouTube, аніж оригінальний трейлер«Фантастичної четвірки» від Marvel.

Канал Screen Culture має 1,4 млрд переглядів і 1,4 млн підписників, тоді як претензії щодо монетизації були висунуті лише приблизно на 10% із загалом 2700 роликів.

Теги за темою
Кіно Sony
Джерело матеріала
loader