/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F6d6b1489ce11f0c5021f2472a427a60c.jpg)
Великі видавці закликають уряд США «Зупинити крадіжки штучного інтелекту»
Сотні видавців, включаючи The New York Times , The Washington Post , The Guardian і материнську компанію The Verge Vox Media, цього тижня проводять рекламну кампанію, закликаючи уряд захистити контент від ШІ. Кампанія під назвою «Підтримуйте відповідальний штучний інтелект » проводиться торговою асоціацією News/Media Alliance і складається з кількох оголошень, які з’являтимуться в пресі та в Інтернеті.
У кожній рекламі є такі фрази , як «Стежте за штучним інтелектом», «Зупиніть крадіжку штучного інтелекту» та «ШІ також краде у вас», а текст унизу говорить: «Крадіжка — це не по-американськи. Скажіть Вашингтону, щоб Big Tech платив за вміст, який він отримує». Кампанія розпочалася лише через кілька тижнів після того, як OpenAI і Google написали уряду листи, закликаючи його дозволити їхнім моделям штучного інтелекту навчатися на захищеному авторським правом вмісті.
Оголошення також містить посилання та QR-код, які ведуть на сторінку Support Responsible AI, де користувачам пропонується зв’язатися зі своїми місцевими представниками щодо вимог до великих технологічних компаній справедливо компенсувати письменникам, художникам і журналістам їхню роботу. Він вимагає від уряду обов’язкового вказівки авторства також у контенті, створеному ШІ.
«Прямо зараз великі технологічні компанії та компанії штучного інтелекту використовують власний контент видавців проти них, забираючи його без дозволу чи компенсації для роботи продуктів штучного інтелекту, які забирають дохід від реклами та підписок у оригінальних творців цього контенту», — заявила Даніель Коффі, президент і генеральний директор News/Media Alliance. "Індустрія новинних медіа не є противниками ШІ – багато компаній і творців використовують інструменти ШІ у своїй роботі. Скоріше ми прагнемо збалансованої екосистеми, де ШІ будується відповідально".
У лютому головні британські газети провели подібну кампанію . Багато хто розклеїв свої обкладинки фразою «MAKE IT FAIR» у рамках ініціативи, яка просила читачів допомогти захистити штучний інтелект від навчання контенту, захищеному авторським правом. Деякі інші видавці, які беруть участь у кампанії Support Responsible AI, включають The Atlantic , Seattle Times , Tampa Bay Times , видавець Wired Condé Nast і власник Politico Аксель Спрінгер.

