/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F2347db3a46e7231c07ffe2bf65d2b99f.png)
Дівчина з хлопцем купили фастфуд: вони не були готові до того, що їм запакують
Парочка замовила в ресторані в Орландо (Флорида, США) дві порції бурито. Після розпакування у клієнтів виникли претензії щодо розміру порцій, тож вони почали дискусію у мережі щодо упередженості у сфері обслуговування.
Суттєву різницю в розмірах двох однакових бурито почали активно обговорювати на одному з тематичних форумів у Reddit після публікації фотографії у четвер, 3 квітня.
Користувачка платформи опублікувала знімок, де зображено дві страви, загорнуті у фольгу. Одна з них (для хлопця) виглядає значно більшою, хоча обидві мали бути абсолютно однаковими за наповненням.
"Подивіться на різницю в розмірах. Дівчата теж хочуть великі бурито", — написала авторка під світлиною.
Дискусія у мережі
Публікація викликала величезний резонанс на платформі, набравши понад 83 тисячі вподобайок і близько 1200 коментарів. Більшість користувачів залишали жартівливі відгуки щодо різниці в розмірах обох страв, тоді як інші поділилися власним досвідом при замовленні фастфуду.
- "Думаю, ти їм просто не сподобалась, а от твій хлопець — навпаки", — прокоментував один із читачів;
- Інший додав: "У мене точно така сама проблема, але більші порції завжди дістаються моїй дружині";
- "Це нагадало мені випадок з дитинства, коли працівниця їдальні дала мені малу порцію лазаньї, а хлопцю поруч подвоїла її, бо він росте", — поділилася спогадами ще одна з коментаторок.
Авторка допису згодом прокоментувала цей інцидент в розмові з виданням Newsweek: "Багато людей називають цю історію підробкою — так кумедно. Мені немає сенсу обманювати заради розваги в інтернеті, але, мабуть, інші так роблять".
Нагадаємо, раніше Фокус писав, що один із користувачів Reddit поділився несподіваною знахідкою — у морозильній камері своєї бабусі він виявив вінтажні упаковки сорбету. Персиковий десерт втратив термін придатності ще в серпні 1999 року, а малиновий — ще раніше, в лютому 1997-го.
Тим часом YouTube-блогер Crypto NWO заради експерименту придбав загадкову коробку за $666 і зафільмував момент її розпакування. Такий формат користується великою популярністю в США — іноді вміст таких "сліпих" посилок може виявитися значно ціннішим за витрачену суму.

