/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2F0ecd8d64b9dcf0769672b2ed461c4663.jpg)
Вашу карту заблоковано? П'ять порад, як уникнути таких неприємностей
Іноді трапляються ситуації, коли при спробі оплати карткою ви виявляєте, що ваш банківський рахунок заблоковано.
У такому разі варто звернутися до банку — це зазвичай допомагає розв’язати проблему. Банк завжди готовий надати консультацію.
У 90% подібних випадків завдяки партнерському підходу вдається досить швидко врегулювати питання з мінімальними втратами.
Механізм розблокування рахунку
Якщо клієнт отримав повідомлення про блокування рахунку або не може здійснити жодної транзакції (наприклад, оплатити покупки в магазині), радимо не зволікати й негайно звернутися до банку через будь-який доступний канал зв’язку.
Після звернення банк може попросити клієнта надати документи, що підтверджують доходи, або пояснення щодо активності за карткою. Важливо, щоб клієнт із розумінням поставився до такої вимоги.
У більшості випадків після надання пояснень і документів клієнтові відновлюють доступ до рахунку. Якщо ж надана інформація виявляється недостатньою або не пояснює суть операцій, клієнту, ймовірно, доведеться змінити банківську установу. У такому разі клієнт сам ініціює переказ наявних коштів з рахунку.
Також банк має право з власної ініціативи припинити ділові відносини з клієнтом і закрити рахунок (відповідно до статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"). У такому випадку банк інформує Держфінмоніторинг.
Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.
