/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F4716fb410bd7319a0af13c7db4a27094.jpg)
ПФУ запровадив нові правила для роботодавців: подавати дані тепер можна інакше
Пенсійний фонд України запровадив нову електронну послугу, яка дозволяє роботодавцям оперативно подавати відомості про зміни у трудових відносинах. Відповідна функція вже доступна в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Нова система дає змогу роботодавцям у режимі реального часу повідомляти про різноманітні кадрові зміни на підприємстві. Зокрема, через портал можна подавати дані про оформлення нових працівників на роботу, переведення співробітників до інших підрозділів підприємства, а також про зміну посади або постійного місця роботи.
Крім того, система передбачає можливість оперативно повідомляти про припинення трудових відносин, тобто звільнення працівників, їх поновлення на посаді, а також про тимчасове припинення або відновлення трудового договору. Усі ці операції тепер можна здійснювати миттєво, без затримок.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F24f4cc5524e506fa5e96baf25af7f70b.jpg)
Користуватися новою функцією можуть представники роботодавця, яким надано відповідні повноваження для перегляду та введення відомостей про трудові відносини співробітників.
Це значно спростить документообіг між підприємствами та Пенсійним фондом, а також забезпечить своєчасне оновлення інформації про застрахованих осіб.
Раніше українцям розповіли, як змінилися правила призупинення та припинення трудових договорів.

