/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2F74199eeb20e3bac133917eb718748e15.jpg)
Врятуйте наші смисли. Чому спам-фільтри необхідні не лише у пошті
Я пам'ятаю, як працював в ІТ-компанії чверть століття тому.
Вранці, вдень та ввечері треба було читати пошту, вся робоча комунікація йшла через мейл. Виглядало це так: спам, спам, спам, спам, спам, спам, лист від шефа, спам, спам, спам, спам, спам, повідомлення від системи фідбека, спам, спам, спам, питання від керівника групи розробки, спам, спам, спам, спам, спам...
Потрібно зізнатися, що я дещо утрирую, коли показую таку частку спаму в пошті. Вона становила тоді, звичайно, не 80% від поштового трафіку, а прагнула 100%. Корисні листи були в цьому потоці рідкісним винятком, а основний зміст роботи з поштою полягав у тому, щоб ці листи знайти у завалах рекламного та іншого сміття. Втратити в них потрібний лист було простіше, ніж його випадково побачити, і це викликало постійне роздратування у всіх – від топменеджменту до кінцевого виконавця.
Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.
