“Укрзалізниця” пояснила, чому квитків на популярні рейси майже неможливо купити
“Укрзалізниця” пояснила, чому квитків на популярні рейси майже неможливо купити

“Укрзалізниця” пояснила, чому квитків на популярні рейси майже неможливо купити

“Укрзалізниця” пояснила, чому квитків на популярні рейси майже неможливо купити

Зокрема частину вагонів надають для військові та медичні перевезення.

Попит на залізничні квитки між Києвом і Львовом у середині літа перевищує пропозицію майже у вісім разів. Зокрема з 28 липня по 3 серпня на цей маршрут шукали квитки 142 107 пасажирів, тоді як доступних місць у всіх поїздах напрямку було лише 18 465. Схожа ситуація і з поїздами до Одеси: за той самий період місця шукали 87 379 осіб, а пропозиція становила 18 653.

Голова правління “Укрзалізниці” Олександр Перцовський в інтерв’ю LIGA.net зазначив, що така проблема спостерігається не вперше. За його словами, навіть у 2011 році, коли вагонний парк компанії був у три-чотири рази більший, влітку спостерігався дефіцит квитків.

"Нині ми перевозимо більше пасажирів, ніж минулого року. Попри те, що кількість вагонів зменшується, вони йдуть в медичні та спеціальні військові перевезення", — розповів Перцовський.

За даними компанії, у 2023 році парк “Укрзалізниці” налічував 1 766 вагонів. Станом на серпень 2025 року їх близько 1 500. Через скорочення рухомого складу компанія не має можливості призначати додаткові поїзди чи збільшувати кількість вагонів у вже існуючих рейсах, що й призводить до значного перевищення попиту над пропозицією на популярних напрямках.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" скоротила кількість рейсів, для яких необхідна верифікація квитків через "Дія.Підпис". Тепер тестування підтвердження особи відбуватиметься на трьох маршрутах, а не на п'яти, як планувалося раніше. Як альтернативу "Дія.Підпису" компанія також запустить верифікацію через BankID.

Незважаючи на пильну увагу ЗМІ до міжнародних пасажирських перевезень і альтернативні варіанти дістатися залізничного вузла Європи, а також на зусилля Нацполіції, врешті-решт, проблеми з квитками на прямий безпересадковий поїзд із Києва до Відня нікуди не поділися.

Чому?

Про це в статті "Поїзд-привид залишився, хоча з’явилася альтернатива" розповіли Вадим Башта й Сергій Следзь.

Джерело матеріала
loader
loader