/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Fb80fe60085fd6bca5d54e085319fa6c4.jpg)
Big Data в маркетингу стають ключовим інструментом формування продуктів, - експерт
Технології аналізу великих даних (Big Data) дедалі частіше застосовуються у маркетингу для прогнозування потреб клієнтів, персоналізації пропозицій та вдосконалення продуктів.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на директора Casino.ua Олександра Бабенка.
"Big Data дозволяють нам не лише створювати більш точні прогнози для маркетингових кампаній, а й отримувати цінну інформацію для покращення нашої платформи. Це допомагає нам реагувати на потреби користувачів швидше й ефективніше, а також створювати нові пропозиції, що відповідають їхнім вимогам", — зазначив він.
За словами Бабенка, компанії аналізують дані з мобільних застосунків, інтернет-платформ та інших джерел, що дає змогу своєчасно реагувати на зміни поведінки споживачів і адаптувати стратегії до умов ринку.
Як зазначають у компанії, використання Big Data не лише вдосконалює існуючі продукти, але й формує нові тенденції, забезпечуючи бізнесу конкурентоспроможність у динамічному середовищі.

