Китай може заборонити електричні дверні ручки з сенсорним керуванням завдяки новим нормативним актам
Китай може заборонити електричні дверні ручки з сенсорним керуванням завдяки новим нормативним актам

Китай може заборонити електричні дверні ручки з сенсорним керуванням завдяки новим нормативним актам

Китай готується кардинально змінити підхід автовиробників до дизайну дверних ручок. Новий проект нормативного акту від Міністерства промисловості та інформаційних технологій тепер відкритий для громадського обговорення, що закладає основу для масштабних змін, які можуть вплинути не лише на місцеві моделі, але й на автомобілі по всьому світу.Якщо проект стане законом, це може призвести до відмови від повністю прихованих електропривідних ручок, які стали візитівкою сучасних електромобілів. Автовиробникам у Китаї та за його межами доведеться переосмислити свої дизайнерські рішення для відповідності новим вимогам, що матиме наслідки для глобальних ринків, оскільки дверні ручки є універсальним елементом для одних і тих же моделей, що продаються в Китаї та інших країнах.Проект має назву “Технічні вимоги до безпеки дверних ручок автомобіля”, а крайній термін для громадських обговорень – 22 листопада 2025 року. Отримані відгуки будуть використані для вдосконалення та фіналізації нового національного стандарту.Найважливіші вимоги включають:Метою регуляторів є забезпечення функціональності дверних ручок у разі втрати живлення та стандартизація їх розміщення як всередині, так і зовні автомобіля.Проект правил з’являється на тлі зростаючої глобальної критики прихованих або висувних дверних ручок. У Сполучених Штатах NHTSA розслідує їх безпеку після кількох гучних аварій.Tesla, один із перших прихильників прихованих дверних ручок у серійних автомобілях, тепер переглядає свій підхід після повторних випадків утримання пасажирів, деякі з яких стосувалися дітей. У випадку Tesla запропоноване оновлення не відмовляється від прихованого зовнішнього вигляду, але переробляє механізм. Перероблені ручки мають бути більш інтуїтивними в надзвичайних ситуаціях шляхом поєднання електронних та механічних систем відкриття в єдину функцію.Подібні випадки утримання були зареєстровані в транспортних засобах інших виробників, коли пасажири не могли вийти після несподіваної втрати живлення. Деякі інциденти закінчилися смертельними випадками, коли пасажири та водії не могли втекти з палаючих електромобілів після аварії. Не менш важливо, що нефункціонуючі дверні ручки ускладнюють роботу рятувальників, яким часто потрібне спеціалізоване обладнання для доступу до салону.BYD Seal з прихованими ручкамиІніціатива китайських регуляторів відображає ширший тренд у автомобільній промисловості, де безпека починає пріоритизуватися над суто естетичними рішеннями. Перехід до більш функціональних дверних ручок може означати повернення до класичних принципів автомобілебудування, де надійність та доступність у екстрених ситуаціях виходять на перший план. Ці зміни також підкреслюють зростаючий вплив китайського ринку на глобальні стандарти автомобільної промисловості, особливо в контексті електромобілів, де Китай продовжує зберігати лідерські позиції.

Джерело матеріала
loader