/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F7e8f47f4dd13a2cc489fa19b31088990.jpg)
Клієнтам ПриватБанку блокують картки під час зняття грошей: у чому причина
Ви дізнаєтеся:
Клієнтам ПриватБанку блокують картки під час зняття готівкових коштів у банкоматах.
Як розповів незадоволений українець на порталі Мінфін, він навіть не зміг відновити карти навіть після спілкування з техпідтримкою.
"Добрий день, розповім свою історію. При знятті 3 разів коштів з рахунку заблокував картку, сьогодні відновив рахунок і хотів здійснити оплату, при цьому 18 дзвінків по операторах: один повинен підтвердити, нічого не вийшло, інший робив не знаю що, але говорив усе добре, тож за 2 години довелося перекинути кошти на картку моно, сплативши відсотки 600 грн., оплатити свій рахунок", - розповів незадоволений клієнт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F353a722fcba8bcd348a6283f442f6b6f.jpg)
Нагадаємо, як раніше повідомляв Главред, клієнти ПриватБанку зіткнулися з труднощами під час актуалізації даних у додатку Приват24.
Також відомо, що клієнти ПриватБанку скаржаться на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з рахунків.
Про джерело: Мінфін
Мінфін - український інформаційний портал про фінанси та інвестиції, працює з 2007 року, пише Вікіпедія.
На порталі публікується інформація про інвестиції, курси валют, порівнюються депозитні ставки в банках. Також на сайті розміщується статистика з фінансових ринків, фінансові новини та аналітичні огляди.
