/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F09ed3a2ce0adebc7f65651192c38a47c.jpg)
Ютубери в США більше не покладаються на доходи від реклами, а відкривають нові шляхи заробітку
YouTube став найбільшою платформою, що пропонує творцям безліч можливостей заробляти на життя. Ще в червні компанія повідомила , що її креативна екосистема додала понад 55 мільярдів доларів до ВВП США та створила понад 490 000 робочих місць на повний робочий день.
Однак багато ютуберів зменшили свою залежність від доходів від реклами та угод з брендами. Для цього є кілька причин. По-перше, доходи від реклами можуть бути непередбачуваними. Оскільки YouTube постійно оновлює свою політику, деяким творцям важко забезпечити рекламу для своїх відео, що може негативно вплинути на їхній заробіток. Вони також усвідомили, що дохід від цих потоків може несподівано зникнути.
Визнаючи волатильність доходів, що залежать від платформи, багато ютуберів вже не просто творці. Вони є вертикально інтегрованими медіакомпаніями з паралельними бізнесами, включаючи лінійки продуктів, фізичні магазини та споживчі бренди, які можуть пережити зміни алгоритмів та зміни політики.
У деяких випадках ці побічні підприємства зростають швидше та стабільніше, ніж їхні канали на YouTube.
Пан Звір
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3a96097beb20a1c8b6f1307d3794e7bf.jpg)
Джиммі Дональдсон, відомий як MrBeast , який має 442 мільйони підписників, є не просто однією з найбільших зірок YouTube, він — його найагресивніший підприємець.
Те, що починалося з магазину товарів у 2018 році — ShopMrBeast — вибухнуло в бізнес-портфель, включаючи його нині трирічний бренд снеків Feastables.
Першим продуктом Feastables був шоколадний батончик «MrBeast Bar», продажі якого за перші 72 години склали понад 1 мільйон доларів, а на момент запуску було продано понад 1 мільйон батончиків. Станом на сьогодні Feastables є більш прибутковим, ніж його контент на YouTube і навіть його серія змагань « Beast Games » на Prime Video. У 2024 році Feastables отримав приблизно 250 мільйонів доларів доходу та понад 20 мільйонів доларів прибутку, тоді як його медіабізнес втратив приблизно 80 мільйонів доларів.
Серед інших його проєктів – бренд упакованих продуктів харчування Lunchly (співзаснований разом із ютуберами Логаном Полом та KSI), лінійка іграшок MrBeast Lab, MrBeast Burger та аналітична платформа Viewstats . Він навіть намагався купити американський бізнес TikTok , приєднавшись до American Investor Consortium, групи інвесторів на чолі із засновником Employer.com Джессі Тінслі.
Тепер MrBeast виходить на новий ринок. Він планує створити віртуального оператора мобільного зв'язку (MVNO) , що може передбачати партнерство з одним із великих операторів, таких як AT&T, T-Mobile або Verizon.
Емма Чемберлен
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1af92b9fe8484af988c3de81e16b4498.jpg)
Емма Чемберлен , яка здобула популярність як підлітковий влогер у 2016 році, зараз має понад 12 мільйонів підписників і досягла успіху в індустрії напоїв.
У 2019 році вона запустила свій кавовий бренд Chamberlain Coffee, який пропонує різноманітні продукти, включаючи холодне заварювання, каву в капсулах, мелену та цільну каву в зернах, а також чай та матчу. Примітно, що інші ютубери наслідували її приклад, такі як Jacksepticeye зі своїм брендом Top of the Mornin' Coffee та Philip DeFranco з Wake & Make Coffee.
За даними Forbes , 2023 рік для Chamberlain Coffee був значним: компанія представила готові до вживання лате в банках та досягла доходу приблизно 20 мільйонів доларів . Нещодавно бренд пережив ще більш суттєве зростання, відкривши свій перший фізичний магазин у січні. Раніше він мав лише онлайн- та роздрібну присутність у таких місцях, як Target, Sprouts та Walmart.
Хоча минулого року кава Chamberlain Coffee зіткнулася з деякими труднощами через проблеми з постачальниками, очікується її відновлення, з прогнозованим зростанням доходу понад 50% до 2025 року, що сягне понад 33 мільйонів доларів, повідомляє Business Insider . Бренд також прагне досягти прибутковості до 2026 року.
Логан Пол
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fac073a50693227c4499b353d25b492ac.jpg)
Логан Пол (23,6 мільйона підписників) зараз відомий своєю кар'єрою в реслінгу, але раніше був відомий численними суперечками, такими як сумнозвісне відео 2017 року та нібито шахрайський NFT-проект CryptoZoo.
Він також привернув увагу завдяки своєму бренду енергетичних напоїв Prime, який досяг швидкого вірусного успіху у 2022 році. Бренд, співзасновником якого є ютубер KSI, перевищив 1,2 мільярда доларів продажів у 2023 році, що значно перевищує те, що більшість творців контенту заробляють на переглядах, рекламі та угодах з брендами. Однак з того часу він зіткнувся зі зниженням продажів, перевіркою регуляторних органів через високий вміст кофеїну та позовами від ділових партнерів. Продажі особливо знизилися у Великій Британії, де дохід впав приблизно на 70% з 2023 по 2024 рік.
Ще одне його підприємство, Maverick Apparel, заробило від 30 до 40 мільйонів доларів у 2020 році.
Його брат, Джейк Пол, також бере участь у різних починаннях, зокрема є співзасновником Anti Fund, який рекламував попередні інвестиції в OpenAI, Anduril, Ramp та Cognition, серед інших. Молодший Пол також володіє лінією грумінгових товарів під назвою W та мобільною платформою для ставок під назвою Betr.
Світ Райана
«Світ Райана» , ведучим якого є 13-річний Райан Каджі, — ще один відомий ютубер із приголомшливою кількістю шанувальників. Райан здобув популярність завдяки своїм оглядам іграшок та відео з розпакуванням, які захопили майже 40 мільйонів юних глядачів.
Окрім успіху на YouTube, Кадзі розширив свій бренд за допомогою лінійки іграшок та одягу, які продаються у великих роздрібних мережах і які, як повідомляється, принесли понад 250 мільйонів доларів доходу у 2020 році. Кадзі та його родина з того часу диверсифікували свої підприємства, зокрема запустили телешоу та додаток, який надає освітній контент, адаптований для дітей.
Розанна Пансіно
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F08558618582f81af79e8fdd3993b71e7.jpg)
Розанна Пансіно — популярна пекарка на YouTube, відома своїми навчальними посібниками з випічки та тематичними смаколиками. Маючи 14,8 мільйона підписників, вона здобула популярність завдяки рецептам, натхненним поп-культурою, іграми та фільмами.
Окрім YouTube, Пансіно випустила кілька кулінарних книг, які були добре сприйняті, розширюючи свій бренд Nerdy Nummies. Вона також продає інструменти для випічки в кількох роздрібних магазинах, таких як Amazon.
Інші ютубери почали займатися виробництвом посуду та харчових продуктів як додатковими джерелами доходу. Серед помітних прикладів – кухар та автор Ендрю Рі, відомий під псевдонімом Бабіш, який запустив свій бренд посуду Babish у 2021 році, а також комедійний дует Rhett & Link, який продає пластівці MishMash .
Мішель Фан
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F639c9998f65c5efeca6f194de7fffb50.jpg)
Мішель Фан здобула популярність у 2007 році завдяки своїм навчальним матеріалам з макіяжу, ставши однією з перших б'юті-інфлюенсерок, яка ефективно монетизувала свій контент. Окрім успішної кар'єри на YouTube, вона стала співзасновницею б'юті-сервісу Ipsy , який став дуже популярним. Фан також має власну лінію косметики EM Cosmetics.
Худа Каттан
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F74faab23a13c801cab1311db43cdbaf0.jpg)
Худа Каттан заснувала всесвітньо відомий косметичний бренд Huda Beauty у 2013 році. У 2017 році вона продала міноритарний пакет акцій приватній інвестиційній компанії TSG Consumer Partners, але викупила його назад у червні після того, як тиск інвесторів щодо залучення вищого керівництва зіткнувся з її баченням швидкозростаючого бренду, який, як повідомляється, щороку приносить сотні мільйонів доларів продажів.
Багато інфлюенсерів створили власні бренди косметики. Серед інших відомих брендів косметики, запущених інфлюенсерами YouTube, є Jeffree Star Cosmetics та Tati Beauty.

