/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2c3ee50ddab39b081b02ae8a13241cf5.jpg)
Приватбанк дискримінує пенсіонерів: як можна легко втратити всі свої кошти
ПриватБанк опинився в центрі скандалу через нові правила для пенсіонерів. Клієнтка банку розповіла, що без попередження втратила доступ до кредитних коштів, які роками допомагали їй у повсякденному житті.
Пані Наталія розповіла, що все життя співпрацювала з ПриватБанком — отримувала зарплату, потім пенсію, вчасно сплачувала борги й ніколи не мала прострочень. Проте одного ранку її чекала прикра несподіванка, пише Мінфін.
"Учора в мене було понад 6 000 гривень, а сьогодні залишилось 393 гривні — просто так зменшили кредитний ліміт" — обурено написала жінка.
За її словами, жодного повідомлення чи попередження вона не отримувала.
Коли пані Наталія звернулася на гарячу лінію 3700, їй відповіли, що причина в її віці. Звичайно відповідь шокувала клієнтку.
Такі дії банку багато користувачів розцінили як прояв ейджизму — дискримінації за віком. Адже, за словами клієнтки, вона роками була сумлінною позичальницею, а тепер втратила можливість користуватися кредитними коштами лише через дату народження.
Експерти фінансового ринку наголошують, що подібні ситуації потребують чіткого пояснення від банків. Навіть якщо установи мають право обмежувати ліміти з міркувань безпеки, клієнтів мають попереджати заздалегідь, а не ставити перед фактом.
Раніше ми повідомляли, банківські обмеження на перекази: як збільшити ліміти?
Замініть, поки безкоштовно: ПриватБанк попередив власників карток - детальніше на Знай.ua.

