"ШІ все одно, живий ти чи ні": як придумали заробляти на самотності і що з цього вийшло
"ШІ все одно, живий ти чи ні": як придумали заробляти на самотності і що з цього вийшло

"ШІ все одно, живий ти чи ні": як придумали заробляти на самотності і що з цього вийшло

Заробляти намагаються на всьому, навіть на самотності. Блогер Владислав Бовсуновський описує один нью-йоркський стартап, який обіцяє знайти вам постійного товариша у вигляді кулона з ШІ — і скептичну реакцію народу, переконаного, що справжніх друзів треба шукати в реальному житті.

Цікава історія з кількох "світів" одночасно — маркетингу, реклами, соціальної психології та економіки. Така собі новина вихідного дня, щоб трохи відволіктись.

У Нью-Йорку стартап Friend анонсував дивний гаджет — кулон-мікрофон, який постійно слухає все навколо і шле власнику повідомлення у чат. Ідея — боротися з самотністю, від якої, за оцінками, страждає до 60 % людей.

Наприклад, ти кажеш: "У мене поганий настрій", а на телефон прилітає SMS-ка: "Не вішай носа!"

Ну стартап і стартап. Щороку вигадують сотні подібних речей, і 99 % з них закінчуються передбачувано — нічим. Однак цього разу питання не в пристрої, а в тому, як засновник розпорядився грошима інвесторів. Він отримав 2,5 мільйона доларів, однак замість того, щоб вкладати у продукт, витратив більшу частину на рекламу у вигляді плакатів в нью-йоркському метро. Станції буквально заклеїли цими оголошеннями, зокрема цілу West 4th Street.

І тут починається соціальна частина. Плакати зробили у сучасному стилі — чисті фони, мінімум тексту, однак великими літерами, багато білого простору.

І мешканці Нью-Йорка цей простір вирішили використати по-своєму. Маркерами на плакатах написали все, що думають і про гаджет, і про саму ідею.

Важливо "Настають страшні часи": найпопулярніший ютубер у світі попередив про загрозу ШІ (фото)

Ось кілька цитат:

  • AI is not your friend: "ШІ не твій друг";
  • Stop profiting off loneliness: "Припиніть заробляти на самотності";
  • Surveillance capitalism: "Капіталізм спостереження";
  • AI wouldn’t care if you lived or died: "ШІ байдуже, живеш ти чи ні";
  • Go make real friends: "Іди знайди справжніх друзів".

Це вже історія не про технології, а цілком людська. Суспільство втомилося від симуляції. Friend задумувався як спосіб побороти самотність, а вийшов як експеримент, який показав, що самотність — не технічна, а психологічна проблема.

І, можливо, найчесніша частина всієї кампанії — це саме ці написи маркером на плакатах.

Автор висловлює особисту думку, яка може не збігатися із позицією редакції. Відповідальність за опубліковані дані в рубриці "Думки" несе автор.

Джерело

Важливо Правда від Ілона Маска: що ми побачимо в новій Вікіпедії, яку зараз пише АІ Grok
Джерело матеріала
loader
loader