/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fab4e59cf85e8f992c72349b73ce702f7.jpg)
Вимкни драму з ANC: Razer осоромилась рекламою гарнітури, що "заглушує" жіночі балачки
Компанія Razer пройшлася по “тонкому льоду” — виробника хейтять після виходу рекламного ролика з приниженням жінок.
Генії маркетингу, схоже, хотіли продемонструвати ефективність активного шумозаглушення (ANC). Але не всім прийшовся до вподоби стереотипний та застарілий сексизм. У ролику пара сидить на дивані. Жінка говорить, поки чоловік грає і він тягнеться до гарнітури, щоб увімкнути шумозаглушення. Для нього її голос стихає, тому він задоволено продовжує грати. Потім повторюються схожі сцени — пара йде коридором, сидить у геймерських кріслах, а звук жіночого голосу щоразу зникає. Ситуацію лише погіршив підпис:
“Не дай балачкам завадити твоїй перемозі”, — йшлося там.
Надалі в кадрі також з’являється слоган:
“Активне шумозаглушення: увімкнено. Драма: вимкнено”.
Користувачі не зацінили “вершки комедії”. Коментарі, зокрема під відео у TikTok, швидко перетворилися на хвилю критики:
- “Прощавай, Razer, після 15 років з тобою”.
- “Відштовхувати жінок-покупців — дикість, адже майже половина геймерів — це жінки”.
- “Я щойно викинув свої навушники Razer у смітник”.
- “Повсякденна мізогінія просто зашкалює”.
Дуже примітна деталь, що вперше ролик опублікували ще два місяці тому. Але активне обговорення почалося нещодавно, коли він завірусився. Попри шквал критики, відео досі доступне на офіційному акаунті компанії у TikTok — напевне збирають свої лайки та підіймають активність сторінки.
Перегляди ростуть на інших відео, але користувачі там залишають негативні коментарі. Звинувачення в сексизмі можна знайти під будь-якими іншими публікаціями бренду — від оглядів гарнітур до відео з аксесуарами. Наприклад, під роликом, де кіт реагує на гарнітуру Razer Kuromi, серед найпопулярніших коментарів був напис: “До речі, Razer — сексисти”.
Відео з критикою зібрали у кілька разів більше лайків, ніж сама реклама — понад десятки тисяч. У той час як оригінальний ролик має близько 2400 лайків і понад 3100 коментарів — майже суцільно негативних.
Нещодавнє дослідження каже, що різниці у кількості жінок та чоловіків черед геймерів майже немає. Вони активні на мобільних пристроях, ПК і консолях, хоча багато з них почуваюся ніяково через тиск. Власне тому хейт такий активний — геймінг давно не виключно “чоловічий клуб”, яким колись вважалася індустрія.
Рішення особливо дивне на тлі того, що роками компанія намагалася грати по правих “інклюзивності”. Схоже, що вони пішли за прикладом інших корпорацій після повернення Дональда Трампа до влади.
Джерело: PC Gamer

