Одна з найбільших переваг штучного інтелекту Google полягає в тому, що він вже знає про всіх користувачів
Одна з найбільших переваг штучного інтелекту Google полягає в тому, що він вже знає про всіх користувачів

Одна з найбільших переваг штучного інтелекту Google полягає в тому, що він вже знає про всіх користувачів

 

Керівник Google Search заявила, що одна з найбільших можливостей компанії в галузі штучного інтелекту полягає в її здатності краще пізнати користувача та персоналізувати свої відповіді.

Обіцянка полягає в тому, що штучний інтелект буде унікально корисним, оскільки він знає вас. Але ризик полягає в тому, що штучний інтелект буде більше схожий на спостереження, ніж на послугу.

У нещодавньому епізоді подкасту Limitless Роббі Штайн, віце-президент з продуктів Google Search, пояснив, що штучний інтелект Google, як правило, обробляє більше запитів, що стосуються пошуку порад або рекомендацій, — і на такі типи запитань, швидше за все, будуть отримані більш суб’єктивні відповіді.

«Ми вважаємо, що наш штучний інтелект має величезну можливість краще вас пізнати, а потім бути унікально корисним завдяки цим знанням», – сказав Штайн в інтерв’ю. «І однією з речей, про які ми говорили на [конференції розробників Google] I/O, було те, як штучний інтелект може краще вас зрозуміти за допомогою підключених сервісів, таких як Gmail».

Google вже деякий час інтегрує штучний інтелект у свої додатки, починаючи ще з часів, коли Gemini був відомий як Bard . Зовсім недавно компанія почала збирати персональні дані в інший продукт штучного інтелекту, Gemini Deep Research. А тепер Gemini вбудований у додатки Google Workspace, такі як Gmail , Календар і Диск.

Але оскільки Google інтегрує більше персональних даних у свій штучний інтелект — включаючи ваші електронні листи, документи, фотографії, історію місцезнаходжень та поведінку в Інтернеті — межа між корисним помічником та нав’язливим стає дедалі розмитішою. ​​І на відміну від сервісів, що вимагають підписки, уникнути збору даних Google може стати складніше, оскільки штучний інтелект стає центральним елементом його продуктів.

Google стверджує, що така глибока персоналізація робить штучний інтелект набагато кориснішим. Ідея полягає в тому, що технологія штучного інтелекту Google може навчатися на основі взаємодії користувача з різними сервісами Google, а потім використовувати це розуміння для створення більш персоналізованих рекомендацій. Наприклад, якщо він дізнається, що користувачеві подобаються певні продукти чи бренди, реакції штучного інтелекту можуть віддавати перевагу саме їм у своїх рекомендаціях.

За словами Штайна, це було б «набагато корисніше», ніж просто показувати користувачам більш загальний список найпопулярніших товарів у певній категорії. «Я думаю, що саме це і є головною метою — створити щось, що може бути справді корисним саме для вас».

Ця ідея не так вже й відрізняється від того, як «Інші» у популярному шоу Apple TV «Pluribus» поглинули знання світу, включаючи інтимні подробиці про окремих людей. Коли система взаємодіє з головною героїнею шоу, Керол, вона використовує ці дані для персоналізації всього: приготування її улюблених страв, використання знайомого обличчя для спілкування з нею та передбачення її потреб.

Але Керол не вважає персоналізовані відповіді чимось на кшталт нав'язливих; вона вважає їх нав'язливими. Вона ніколи не погоджувалася ділитися своїми даними з колективним розумом, проте він знає її краще, ніж їй хотілося б.

Так само, видається, що уникнути методів поглинання даних Google стане дедалі складніше в епоху штучного інтелекту, і якщо Google не знайде правильного балансу, результати можуть здатися радше моторошними, ніж корисними.

(Для ясності: Google дозволяє вам контролювати програми, які Gemini використовує, щоб його штучний інтелект краще інформував про вас — це знаходиться в розділі «Підключені програми» в налаштуваннях Gemini .)

Якщо ви все ж таки поділитеся даними програми з Gemini, Google стверджує , що зберігатиме та використовуватиме ці дані відповідно до політики конфіденційності Gemini . І ця політика нагадує користувачам, що рецензенти можуть читати деякі їхні дані та не «вводити конфіденційну інформацію, яку ви не хочете, щоб рецензент бачив або Google використовував для покращення своїх послуг».

Але оскільки все більше даних потрапляє до власного колективного розуму Google, легко зрозуміти, як штучний інтелект може зробити конфіденційність даних дещо сірою зоною.

Однак Google вважає, що має своєрідне рішення.

Штайн каже, що Google вказуватиме, коли його відповіді штучного інтелекту будуть персоналізовані.

«Я думаю, що люди хочуть інтуїтивно розуміти, коли їх персоналізують — коли інформація створюється для них, а коли її побачать усі, якби вони поставили це питання», — сказав він.

Штайн також зазначив, що Google може надсилати користувачам push-сповіщення, коли продукт, який вони розглядали після кількох днів онлайн-досліджень, стає доступним або продається зі знижкою.

«Існує безліч способів, якими Google зараз, у різних режимах, у різних аспектах вашого життя, неймовірно допомагає вам…» – сказав він. «І я думаю, що саме так я уявляю майбутнє пошуку, ніж якоюсь окремою функцією чи форм-фактором».

Джерело матеріала
loader
loader