Михайло Сидорович
  • Дата народження
    24 травня 1952
  • Країна
    Україна
Михайло Сидорович
5026

Михайло Сидорович

Сидорович Михайло Васильович: депутат Львівської облради, який завдав мільйонних збитків бюджету міста

Михайло Сидорович - Фото 1

Сидорович Михайло Васильович — скандальний ексголова львівських підприємств АТП-1 та “Львівелектротранс”, фігурант корупційних розслідувань та хуліган, який пошкодив автомобіль жінці-водієві. 

  1. Біографія
  2. Освіта 
  3. Сім’я
  4. Кар’єра
  5. Компромат
  6. Декларація
  7. Відео

Біографія

Михайло Васильович Сидорович народився 24 травня 1952 року у місті Стрий Львівської області.

Освіта

Сидорович закінчив 6-у середню школу у місті Стрий. Після чого він вступив до Львівського політехнічного інституту. Тут Михайло отримав диплом за спеціальністю "Автоматизація теплоенергетичних процесів".

З 1980 по 1982 рік він служив в радянській армії.

Сім'я

Дружину Михайла звуть Алла. Вона — співробітниця ПАТ "Концерн Галнафтогаз".

Кар'єра

Протягом десяти років Сидорович працював інженером - наладчиком, майстром дільниці метрології, виконробом на різних підприємствах Львівської області.

Михайло Сидорович - Фото 2

З 1987 року обіймав керівні посади. Спочатку протягом року він керував відділенням стандартизації та метрології у рідному місті. Потім десять років керував підприємством із забезпечення нафтопродуктами в місті Стрий.

У 1998 році очолив ВАТ "Львівнафтопродукт". Через три роки Михайло зайняв крісло заступника голови правління ВАТ "Галнафтогаз". Займався питаннями розвитку підприємства.

П'ять років (2004 — 2009) також на посаді заступника генерального директора Сидорович провів у ВАТ "Екран". Потім два роки він керував закарпатським відділенням концерну "Галнафтогаз". Рік (2011 — 2012) Сидорович очолював західне і закарпатське відділення компанії "ОККО".

Михайло Сидорович - Фото 3

У 2012 році Михайло став на чолі львівського комунального автотранспортного підприємства (АТП) №1, яке контролювало половину перевезень у Львові. Деякий час керував “Львівелектротрансом”. З кінця 2017 року керує підприємством "Рембуд". Також Сидорович був позаштатним радником львівського міського голови та помічником нардепа VIII скликання Верховної Ради Михайла Хмеля.

У 2015 році Сидорович успішно балотувався до Львівської обласної ради від партії “Об'єднання “Самопоміч”. Михайло — член однойменної фракції. Також він очолює комісію з питань паливно-енергетичного комплексу, транспорту, перевезень і зв'язку.

Компромат

У 2013 році видання Dyvys.info писало про кероване Сидоровичем АТП-1, яке прославилось “численними махінаціями та зловживаннями. За фактами вчинення цих злочинів було порушено (відкрито) ряд кримінальних справ (проваджень). Однак в кінцевому результаті (попри те, що доказів у слідчих та прокурорів, як правило,  було  хоч відбавляй) все закінчувалося великим пшиком”.

Михайло Сидорович - Фото 4

Депутат міськради Мирон Кузишин повідомляв, що в основі діяльності АТП №1 “лежать непрозорі схеми, метою яких є приховання дійсного прибутку та збереження значних обсягів тіньового обігу готівки. 

Це випливає з багатьох фактів, починаючи від технічних моментів – від того, як відрізняються між собою договори оренди – закінчуючи порядком експлуатації орендованих транспортних засобів у порівнянні з автобусами, що є у віданні комунального підприємства”, — заявляв депутат Кузишин. Про це писав сайт “Dyvys.info”.

Михайло Сидорович - Фото 5

Ігор Лозинський, ще один депутат, який входив до комісії з перевірки діяльності ЛК АТП №1 повідомив, що “за документами, орендовані транспортні засоби та власні автобуси підприємства використовували на одних і тих самих маршрутах у різний часовий проміжок, що дає можливість зробити порівняння. 

Розмір добової виручки з маршруту, на якому експлуатується транспортний засіб орендодавця і яка має щоденно надходити в касу орендаря, визначається як сума фактично одержаних коштів від перевезення пасажирів за мінусом витрат орендодавця і варіюється від 10 до 300 грн з автобуса за день. 

І це при тому, що транспортні засоби, які перебувають у власності АТП№1 приносять прибуток від понад 900 до близько 1800 грн у день. Комісія зробила висновок, що встановлення відповідних розмірів денної виручки для власних та орендованих транспортних засобів зроблено на власний розсуд керівництва АТП№1 і має відверто корупційний характер”.

За словами голови комісії з перевірки АТП-1 Валерія Веремчука, підприємство у 2012 році провело два тендери на закупку пального на загальну суму у 30 млн грн.

“Тендери провели, навіть підписали угоду, а паливо підприємство почало закупляти у іншої фірми, де колись директор підприємства працював ТОП-менеджером. Перевірка Фінінспекції підтвердила більшість порушень, які виявила наша комісія, зараз завдяки громадськості і пресі порушена кримінальна справа, на підприємстві є серйозні збитки”, – повідомив Веремчук.

Михайло Сидорович - Фото 6

У жовтні 2015 року львівська поліція затримала Сидоровича за хуліганські дії. За словами активіста Сергія Круглова, депутат пошкодив автомобіль жінці-водію.

“Сама подія трапилася сьогодні (приблизно о 19:45) на вул. Наукова, коли Ірина з чотирічним сином на своєму авто, спускалася від Аквапарку і хотіла перелаштуватися в третій ряд (вул.Наукова) для розвороту на світлофорі. Сидоровичу, який їхав у тому ж ряду, це не сподобалося і він вирішив розібратися по “чоловічому”. 

Коли автомобілі один за одним стали на світлофорі, він вийшов з свого автомобіля, почав смикати дверцята авто жінки, але не зміг їх відчинити. В результаті, він просто обламав дзеркало і втік з місця події. Знайти хулігана змогли лишень поліцейські, яким жінка показала фото автомобіля зловмисника”.

Михайло Сидорович - Фото 7

Депутати Львівської міської ради наприкінці 2015 року виступали за звільнення Сидоровича спочатку з посади голови АТП-1, а вже восени 2016 року проти його перебування у кріслі очільника іншого комунального підприємства — “Львівелектротрансу”.

Причиною стало те, що “Львівська місцева прокуратура №1 22 червня (2016 року — прим. ред.) відкрила кримінальне провадження щодо факту службової недбалості  роботи колишнього директора ЛК АТП №1 Михайла Сидоровича, який уклав угоду між ТОВ «ВОГ Рітейл» та ЛК АТП-1, на купівлю паливно-мастильних матеріалів. 

“Не виконавши умов угоди комунальне підприємство сплатило мільйон двісті тридцять три тисячі гривень збитків”.

За словами депутатів-“свободівців”, “міський голова відверто закриває очі на факти службової недбалості колишніх працівників, які нанесли чималі збитки бюджету громади міста Львова.

Михайло Сидорович - Фото 8

Всеукраїнський рух проти політичної корупції “Під Контролем” повідомляв, що львівський депутат “не подав повідомлення у встановлений законом термін”.

“Михайло Сидорович, як особа, уповноважена на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, подав до НАЗК повідомлення про суттєві зміни в майновому стані за придбаний 04.04.2017 легковий автомобіль Mercedes-Benz S 250 CDI вартістю 446 570 грн лише 26.05.2018, чим прострочив термін подання”.

Декларація

У травні 2020 року Михайла Сидорович опублікував електронну декларацію про свої доходи за минулий рік.

Депутат обласної ради володіє однією земельною ділянкою (1650 кв.м.) у селі Паланки Львівської області. Аллі Сидорович належить ділянка землі (556 кв.м.) та житловий будинок (372,4 кв.м.) у Львові.

Михайло Сидорович - Фото 9

У Михайла два легкових автомобілі: Mercedes-Benz S 250 CDI 2012 року випуску та Land Rover 2003 року випуску. Першу машину він придбав у 2017-м за 446,5 тисячі, другу — у 2019-м за 429 тисяч.

За минулий рік Сидорович у загальному отримав 433 тисячі. Дружина поповнила сімейний бюджет на 1,7 мільйона (821 тисячі — дохід від продажу нерухомості).

Михайло Сидорович - Фото 10

На рахунках у банках Михайло зберігає 729 гривень, 1249 євро та 8 доларів. У Алли — 7 тисяч євро, 1715 євро та 362 гривні. Готівковими коштами львівський депутат задекларував 10 тисяч євро, у дружини —  32 тисячі євро та 850 тисяч гривень.

Згадки про персону