У «Києві Цифровому» додали можливість створювати звернення до 1551
У «Києві Цифровому» додали можливість створювати звернення до 1551

У «Києві Цифровому» додали можливість створювати звернення до 1551

Фото: unsplash/robin_rednine

У застосунку «Київ Цифровий» додали інтеграцію з контактним центром Києва 1551. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич.

Створити звернення в застосунку можна в розділі «Допомога», натиснувши на фото профілю. Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку.

В оновлену версію «Київ Цифровий» додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. Зокрема, з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.

Схожі новини
Як кияни переміщаються містом і що думають про безпеку руху (опитування)
Депутатка Київради шукає військових, які допоможуть з адвокацією безбар’єрного простору
У Києві з’явилася перша соціальна реклама на тему азартних ігор

«Київ Цифровий» — застосунок, що об’єднав головні міські сервіси. Оновлену версію можна завантажити в App Store або Google Play.

1551 — застосунок Контактного центру Києва, що входить до єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста та належить до компетенції КМДА.

Найпопулярніше за тиждень

Через війну новонароджені мають патології, яких лікарі не бачили роками
Кафе на Рейтарській заборонило журналістці відкривати ноутбук
Як відрізняються середні доходи громадян різних країн Європи? (мапа)
Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Источник материала
loader