Проїзд Подільським мостом відкрито. Як він працює?
Проїзд Подільським мостом відкрито. Як він працює?

Проїзд Подільським мостом відкрито. Як він працює?

Першого грудня 2024 року, після кількох відтермінувань, відкрили рух Подільським мостовим переходом, але на ньому не було передбачено ні пішохідної, ні велоінфраструктури.

Про ці недоліки зазначає Громадська організація U-Cycle. Та це далеко не всі проблеми, з якими стикаються містяни, користуючись мостом.

Попри обіцянки міської влади завершити будівництво ще у 2020 році, міст, який з’єднує Поділ і Рибальський півострів на правому березі з Райдужним масивом на лівому, було відкрито лише на початку грудня 2024 року. Прискорити будівництво вдалося завдяки змінам в оригінальному проєкті: замість естакади над кільцевою електричкою компанія Autostrada збудувала тунель.

Хоча рух Подільським мостом відкритий, на ньому проігноровані потреби кількох груп учасників руху: рух пішоходів на мосту буде заборонений, а про окрему велосипедну інфраструктуру поки що не йдеться. Це попри те, що за затвердженою Київрадою велоконцепцією, міст є частиною веломаршруту першої (найвищої) категорії.

Для роз’яснення цього питання представники Ради U-Cycle Владислав Панченко та Наталія Волик з Доступно.UA зустрілися 29 листопада з Леонідом Кушніром, заступником директора з проєктування КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва».

Він пояснив, що наразі на мосту заборонений рух пішоходів з ритань безпеки, але велоінфраструктура з’явиться з часом. Зокрема, в тунелі від трамвайного кільця до Русанівських садів вже є велопішохідна зона шириною до двох метрів.

Проїзд Подільським мостом відкрито. Як він працює? - Фото 1

Та це не єдина проблема. Пасажирам, які користуються мостом, доведеться стикнутися з тим, що його будуть перекривати під час повітряних тривог, а отже автомобілістам треба буде або повертатися на Райдужний масив, або поїхати вулицею Центральною Садовою до Микільської Слобідки. Гірше буде пасажирам громадського транспорту, оскільки вони можуть опинитися у пастці на Русанівських Садах, де є лише приватний сектор і відповідно нема укриттів.

Загалом зараз з мостом ситуація наступна:

  • Зараз немає доступу на міст з вулиці Верхній Вал. Буде працювати лише з’їзд з вул. Набережно-Хрещатицької. З’їзд на вул. Нижній Вал планують добудувати найближчим часом — він буде розташований на існуючій проїзній частині з Подолу.
  • Зупинка автобусного маршруту №111 «На вимогу», що знаходиться перед в’їздом на міст з Подолу, буде доступна тільки з вулиці Спаської. Перехід з вулиці Нижній Вал не передбачено.
  • Основна частина мосту буде мати по дві смуги в кожному напрямку шириною 3.75 метра, без окремих смуг для громадського транспорту. Рух буде організований по північній частині мосту.
  • Недобудовані заїзди на Русанівські сади будуть перекриті водоналивними блоками. Смуги тут будуть шириною три метри й 30 сантиметрів. Заїзд з вулиці Дамбової буде призначений лише для технічного транспорту.
  • Ділянка від Центральної Садової до основної частини мосту буде мати по одній смузі в кожному напрямку шириною 3,75 м, з можливістю звуження до трьох метрів згідно з ДБН.
  • Зупинки перед вулицею Центральна Садова будуть в «кишенях», з павільйонами галерейного типу.
  • На ділянці від тунелю до Центральної Садової тротуар буде лише з північного боку, шириною півтора метра, рівно з проїзною частиною. Смуги для авто на цій ділянці будуть по чотири метри.
  • Перед тунелем, біля станції «Райдужний», будуть дві автобусні зупинки з пішохідним переходом між ними. Планується побудова ліфта для станції в майбутньому.
  • Між трамвайними коліями встановлені помаранчеві делініатори для заборони розвороту авто через колії. Проїзна частина не відокремлена від колій, що порушує ДБН. Велосипедна інфраструктура замінена технічним тротуаром з поганим покриттям.
  • На перехресті з вулицею Вершигори після зауважень було понижено бордюри.
  • Ділянка від проспекту Шухевича до цього перехрестя не була відремонтована, оскільки знаходиться на утриманні ШЕУ, і потребує ремонту та поновлення розмітки.

Також нагадуємо, що розробка проєкту з реставрації непрацездатного мосту Метро почнеться не раніше 2026 року.

  • #Громадський транспорт
  • #Київ
  • #Подільский міст
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала