Про це повідомляє прес-служба каналу.
Зазначено, що Новий канал змінив підхід до перевірок.
«Якщо раніше ревізії проводилися з погляду професіонала, то зараз – з позиції споживача, але дуже уважного і цікавого», – прокоментувала ведуча.
За повідомленням прес-служби, команда проекту провела ревізії у 15 містах України.
«У кожному з міст ми перевірили найбільш незвичайні торговельні точки – від відділу з зоотоварами до квіткового магазину, – прокоментувала ведуча.
– І готові показати глядачам «залаштунки» цих спеціалізованих місць, а також розповісти, на що варто звертати увагу при виборі товарів».
Цикл ревізій, що отримав тег #cезонспоживача, буде представлений у чотирьох напрямках: магазини, супермаркети, ринки та спецлокаціі.
Прем’єра програми відбудеться 18 лютого о 19:00 на Новому каналі.