"Є художній вибір, а є помилки": сценарист "Чорнобилю" пояснив історичні неточності у серіалі
"Є художній вибір, а є помилки": сценарист "Чорнобилю" пояснив історичні неточності у серіалі

"Є художній вибір, а є помилки": сценарист "Чорнобилю" пояснив історичні неточності у серіалі

09:59, 19 червня 2019.

Кіно і музика.

Він наголосив, що деякі речі у серіалі навіть не помилки, а «різні версії того, що сталося».

Серіал став найрейтинговішим / фото НВО.

Продюсер та сценарист мегапопулярного телесеріалу «Чорнобиль» від студії НВО Крейг Мезін пояснив, чому у стрічці є відступи від хронології та неточності щодо фактажу.

В інтерв’ю ТСН він зазначив, що відступ від хронології, зокрема, пов'язаний із тим, що потрібно було вмістити два роки історії в п'ять годин екранного часу.

Однак, за його словами, помилки у постановці теж присутні.

«Є вибори, є помилки.

Художній вибір - це рішення відступити від реальної хроніки, аби мати змогу розказати історію.

Тому що ми вміщаємо два роки історії в п'ять годин екранного часу.

Наприклад, ми свідомо змінили час, коли розбився вертоліт, бо інакше це випадало б з нашої розповіді.

І ми, до речі, розповідаємо про такі вибори - я спеціально записав подкаст, який можна подивитися після серіалу, аби пояснити, що саме і навіщо було змінене.

Я вважаю це важливим, тут у мене немає жодних таємниць», – сказав Мезін.

Він наголосив, що деякі речі у серіалі навіть не помилки, а «різні версії того, що сталося».

«Навколо Чорнобилю дуже багато суперечливих наративів.

Наприклад - щодо шахтарів.

В "Чорнобильській молитві" (книга білоруської письменниці, лауреатки Нобелівської премії з літератури Світлани Алексієвич) є згадка про шахтарів, які роздягаються догола.

Я взяв це звідти.

Інші люди кажуть: такого не могло бути, що ж, це просто різні погляди.

Точніше, різні спогади.

Але суть в тому, що я цього не вигадав, я б такого не придумав.

Та є і помилки.

Їх небагато, в основному, це або свідомий художній вибір, або різні думки.

Але я вдячний людям, які дивляться серіал і розбирають його на дрібні деталі.

Я не боюся помилятися.

Я не боюся виявитися не правим в чомусь», – зізнався продюсер.

«Що я можу сказати напевне: ми дуже, дуже, дуже сильно старалися, аби не помилятися.

Тому що невеличкі деталі - це спосіб віддати шану людям і їх пам’яті, вшанувати їхню культуру.

Ми дуже хотіли, аби все було справжнім, аби люди, які дивляться серіал в Україні та Білорусі могли сказати: так, ми їздили на саме таких машинах, ми носили такий одяг, з таких класів нас забирали і так далі», – додав Мезін.

Источник материала
loader
loader