У травні 2019 року реєстрації автомобілів в Росії обвалилися на 18% до 124,5 тисяч машин.
Про це повідомляє "Коммерсантъ".
При цьому видання повідомляє, що показник серйозно відрізняється від статистики продажів, яку наводить Асоціація європейського бізнесу (АЄБ).
За даними останньої, спад склав всього 6,7%, до 137,6 тисяч машин.
Розбіжність у даних про реєстрації і продажі склала майже 9,6%.
В автокомпаніях розповідають, що причина різниці в тому, що дилери, звітуючи, дають завищені показники продажів.
Найчастіше це відбувається в березні, коли виробники закривають фінансовий рік і вимагають звіти.
Імпортери звітують глобальним офісах, і їм "теж важливо показувати позитив".
Як результат, заявлені у березні продажі дилери встигають "наздогнати" тільки в травні або навіть в червні і змушені поступово знижувати заявлені продажі до реальних.
У той же час концерни постійно підвищують плани продажів, і дилери в Росії змушені балансувати між низькою купованістю авто і виконанням плану.
У разі виконання вони отримують різні бонуси і виплати.
Разом з тим "баласт" непроданих машин постійно зростає і в залежності від бренду може скласти від 3-5% до 50% від заявлених показників.
Такі авто не підпадають під акції від концернів, поступово просаджують дилерів і можуть призвести до банкрутства у випадку кризи в країні.
Купуючи такі машини страждають і покупці: гарантійний талон починає діяти з моменту, як дилер відзвітував про продаж, і з-за цього термін гарантії скорочується.
Раніше згадувалося, що в Росії завод Ford закрили маршем навантажувачів під музику.
Робочі проїхалися маршем під "Прощання Слов'янки".