Вибори в Раду: партії вбухали у телевізор півмільярда гривень
Вибори в Раду: партії вбухали у телевізор півмільярда гривень

Вибори в Раду: партії вбухали у телевізор півмільярда гривень

На рахунки виборчих фондів партій, які беруть участь у позачергових парламентських виборах, станом на 10 липня надійшло 622,2 млн грн.

З цієї суми 76,4% або 559,6 млн грн пішли на телевізійну рекламу.

Про це повідомили у русі "Чесно".

Найбільше коштів надійшло до виборчого фонду Радикальної партії Олега Ляшка - 98, 2 млн грн.

Далі йдуть "Слуга народу" - 97,5 млн грн, "Голос" - 78,1 млн грн, "Українська стратегія Гройсмана" - 72, 2 млн грн, "Опозиційний блок" - 69 млн грн, "Європейська солідарність" - 47,3 млн грн, "Опозиційна платформа - За життя" - 39 млн грн, "Батьківщина" - 35 млн грн, "Громадянська позиція" - 21 млн грн, "Сила і честь" - 19,1 млн грн, "Самопоміч" - 15,5 млн грн, "Свобода" - 10,9 млн грн, "Аграрна партія" - 6,7 млн грн.

Решта партій, що беруть участь у виборах, акумулювали у фондах менше ніж 5 млн грн.

За фінзвітами 13,8% коштів фондів партії витратили на зовнішню рекламу, 3,3% - друковану продукцію, 2,7% - рекламу на радіо, 1% - рекламу в друкованих ЗМІ, 2,8% - інші потреби.

Лідером за видатками стала партія "Слуга народу" - 96,9 млн грн.

Далі йдуть Радикальна партія - 73 млн грн, "Голос" - 71,6 млн грн і "Українська стратегія" - 61,2 млн грн.

Источник материала
Поделиться сюжетом