"Купуй китайське!" Які смартфони обирають українці

main image main image

"Купуй китайське!" Які смартфони обирають українці

Керівники дочірньої компанії мобільного оператора "Vodafone Україна", яка займається в Україні роздрібною торгівлею телефонами, уперше розповіли про те, які смартфони купують українці.

Компанія Vodafone Retail має у 70 містах країни 243 магазини, де працюють 1 600 співробітників.

Вона входить до трійки найбільших мобільних ритейлерів в Україні.

ЕП записала найцікавіше з особливостей попиту на смартфони.

Українці обирають китайське Стрімким темпом — на 85% у другому кварталі 2019 року порівняно з першим кварталом — зростають продажі смартфонів китайських брендів.

За обсягами продажів у грошовому обчисленні Китай ділить лідерство з Південною Кореєю.

Перша п'ятірка брендів за кількістю проданих смартфонів у мережі Vodafone Retail у першому півріччі 2019 року виглядає так: Samsung — 32,78%, Xiaomi — 28,06%, Nokia — 19,52%, Huawei — 8,47%, TP-Link — 6,80%.

При виборі смартфона українці звертають увагу на наявність 4G і великого екрана.

При цьому NFC — технологія бездротового передавання даних малого радіусу дії — досі не є основним критерієм при обранні смартфона.

Лише 40% проданих смартфонів підтримують NFC.

джерело: Vodafone.

З кожним кварталом зростає частка смартфонів з екраном понад шість дюймів.

У другому кварталі таких покупок було 57%.

Як і раніше, більшість проданих апаратів, 99,6%, — це пристрої з двома SIM-картками.

Разом з тим, помітний тренд переходу на одну активну SIM-картку в смартфоні.

98% придбаних гаджетів здатні працювати в мережі 4G.

Тимчасом у другому кварталі частка 4G-смартфонів у мережі "Vodafone Україна" досягла 43%.

Loading...

Страхування смартфонів — новий тренд Українці виявилися доволі консервативними при виборі нового смартфона.

Найчастіше покупці вибирають нову модель того ж виробника.

Найбільш лояльними залишаються користувачі смартфонів Apple — 71,4% користувачів цього бренду змінюють свої старі телефони на нові iPhone.

У власників Xiaomi цей показник становить 54,1%, Samsung — 50,2%.

Власники Nokia змінюють бренд на Xiaomi (30,2%), Samsung (22,1%) або Huawei (11,9%).

Натисніть для збільшення джерело: Vodafone.

Зате власники Nokia рідше міняють свої телефони на нові.

Апарати Nokia "живуть" в мережі три роки.

Майже два роки користуються трубками власники iPhone і Samsung.

Частіше міняють апарати шанувальники китайських брендів: їх власники купують нові смартфони через 15-16 місяців.

Є й інші цікаві факти.

По-перше, чоловіки частіше змінюють телефони.

джерело: Vodafone.

По-друге, люди з високим рівнем достатку змінюють гаджети рідше.

джерело: Vodafone.

Цей тренд у Vodafone Retail пояснюють тим, що люди з низьким і середнім достатком купують недорогі моделі смартфонів, які частіше виходять з ладу.

Середній чек за смартфон у другому кварталі 2019 року становив 4 800 грн.

У компанії прогнозують, що у 2020 році середній чек зросте до 5 500 грн.

При цьому до 30% смартфонів українці купують в кредит, і лише 6% клієнтів Vodafone Retail роблять це онлайн.

Зростає популярність страхування смартфонів.

Якщо у четвертому кварталі 2018 року із страховкою був проданий кожен восьмий смартфон, то у другому кварталі 2019 року свій новий гаджет страхував кожен третій покупець.

Входять у моду фітнес-браслети До кожного третього смартфона українці докуповують карту пам'яті, а до кожного вісімнадцятого — фітнес браслет.

Вони віддають перевагу бренду, функціональності і ціні.

Єдиний виняток — смартфони Xiaomi, придбання яких найчастіше супроводжується купівлею фітнес-браслета цього ж виробника.

джерело: Vodafone.

Фітнес браслети через свою ціну і різноманітність купують частіше, ніж смарт-годинники.

Лідер продажів серед наручних гаджетів — Xiaomi.

Також варто відзначити зростання частки продажів дитячих смарт-годинників Elari.

Наручні ґаджети найбільш популярні серед жителів Київської і Харківської областей.

Фото и видео