Керівники дочірньої компанії мобільного оператора "Vodafone Україна", яка займається в Україні роздрібною торгівлею телефонами, уперше розповіли про те, які смартфони купують українці.
Компанія Vodafone Retail має у 70 містах країни 243 магазини, де працюють 1 600 співробітників.
Вона входить до трійки найбільших мобільних ритейлерів в Україні.
ЕП записала найцікавіше з особливостей попиту на смартфони.
Українці обирають китайське.
Стрімким темпом — на 85% у другому кварталі 2019 року порівняно з першим кварталом — зростають продажі смартфонів китайських брендів.
За обсягами продажів у грошовому обчисленні Китай ділить лідерство з Південною Кореєю.
Перша п'ятірка брендів за кількістю проданих смартфонів у мережі Vodafone Retail у першому півріччі 2019 року виглядає так: Samsung — 32,78%, Xiaomi — 28,06%, Nokia — 19,52%, Huawei — 8,47%, TP-Link — 6,80%.
При виборі смартфона українці звертають увагу на наявність 4G і великого екрана.
При цьому NFC — технологія бездротового передавання даних малого радіусу дії — досі не є основним критерієм при обранні смартфона.
Лише 40% проданих смартфонів підтримують NFC.
З кожним кварталом зростає частка смартфонів з екраном понад шість дюймів.
У другому кварталі таких покупок було 57%.
Як і раніше, більшість проданих апаратів, 99,6%, — це пристрої з двома SIM-картками.
Разом з тим, помітний тренд переходу на одну активну SIM-картку в смартфоні.
98% придбаних гаджетів здатні працювати в мережі 4G.
Тимчасом у другому кварталі частка 4G-смартфонів у мережі "Vodafone Україна" досягла 43%.
Loading...
Страхування смартфонів — новий тренд.
Українці виявилися доволі консервативними при виборі нового смартфона.
Найчастіше покупці вибирають нову модель того ж виробника.
Найбільш лояльними залишаються користувачі смартфонів Apple — 71,4% користувачів цього бренду змінюють свої старі телефони на нові i.
У власників Xiaomi цей показник становить 54,1%, Samsung — 50,2%.
Власники Nokia змінюють бренд на Xiaomi (30,2%), Samsung (22,1%) або Huawei (11,9%).
Натисніть для збільшення.
Зате власники Nokia рідше міняють свої телефони на нові.
Апарати Nokia "живуть" в мережі три роки.
Майже два роки користуються трубками власники i.
Phone і Samsung.
Частіше міняють апарати шанувальники китайських брендів: їх власники купують нові смартфони через 15-16 місяців.
Є й інші цікаві факти.
По-перше, чоловіки частіше змінюють телефони.
По-друге, люди з високим рівнем достатку змінюють гаджети рідше.
Цей тренд у Vodafone Retail пояснюють тим, що люди з низьким і середнім достатком купують недорогі моделі смартфонів, які частіше виходять з ладу.
Середній чек за смартфон у другому кварталі 2019 року становив 4 800 грн.
У компанії прогнозують, що у 2020 році середній чек зросте до 5 500 грн.
При цьому до 30% смартфонів українці купують в кредит, і лише 6% клієнтів Vodafone Retail роблять це онлайн.
Зростає популярність страхування смартфонів.
Якщо у четвертому кварталі 2018 року із страховкою був проданий кожен восьмий смартфон, то у другому кварталі 2019 року свій новий гаджет страхував кожен третій покупець.
Входять у моду фітнес-браслети.
До кожного третього смартфона українці докуповують карту пам'яті, а до кожного вісімнадцятого — фітнес браслет.
Вони віддають перевагу бренду, функціональності і ціні.
Єдиний виняток — смартфони Xiaomi, придбання яких найчастіше супроводжується купівлею фітнес-браслета цього ж виробника.
Фітнес браслети через свою ціну і різноманітність купують частіше, ніж смарт-годинники.
Лідер продажів серед наручних гаджетів — Xiaomi.
Також варто відзначити зростання частки продажів дитячих смарт-годинників Elari.
Наручні ґаджети найбільш популярні серед жителів Київської і Харківської областей.