Стало відомо, скільки заробляють щороку сайти-фейкомети
Стало відомо, скільки заробляють щороку сайти-фейкомети

Стало відомо, скільки заробляють щороку сайти-фейкомети

Близько 235 мільйонів доларів щорічно отримують сайти, які поширюють дезінформацію.

Про таке повідомляє The Global Disinformation Index (GDI) з посиланням на "Укрінформ".

"Згідно з нашою базою даних про щонайменше 20 тисяч дезінформаційних сайтів, щорічно (сайтам-розповсюджувачам – ред.) виплачується чверть мільярда доларів (235 мільйонів доларів США)", – йдеться у тексті.

У повідомленні сказано, що фінансують їх рекламні агентства, які працюють на відомі бренди, такі як Audi, Honda, American Airlines, Office.

Max тощо.

Слід зазначити, що бренди не замислюються над тим, кому вони платять за інтернет-рекламу, а керівництво компаній-замовників в основному не поінформоване про те, на яких сайтах може з'явитися їх реклама.

Відбувається це тому, що більша частина онлайн-реклами тепер розміщується "програмно".

Щоразу, коли ми завантажуємо веб-сторінку, відбувається миттєвий аукціон, щоб продати рекламне місце за найвищою ціною.

Результати дослідження базуються на вибірці з більше ніж 1700 відомих дезінформаційних доменів.

Nexus обслуговує 8% майданчиків дезінформації й забезпечує 25% доходу.

Серед інших великих гравців на ринку інтернет-послуг, пов'язаних з поширенням дезінформації, – Amazon, Criteo, OpenX, The Rubicon Project і The Trade Desk.

Источник материала
Поделиться сюжетом