Український співак 29-річний Макс Барських та дизайнерка і модельєрка 38-річна Лілія Літковська спільно створили колекцію одягу "Pray at the dancefloor".
Творчу колаборацію присвятили початку світового туру музиканта "Nezemnaya-2020", розповіли у прес-службі співака.
Перша колекція одягу у 2018 році від Макса Барських називалася #BEREGA.
Зараз артист продовжує розвивати власну лінію одягу разом з брендом LITKOVSKAYA.
Асортимент значно розширився.
У ньому переважають червоний, білий і чорний кольори.
Знаковими елементами стали - терновий вінець, назва шостого повноформатного альбому "1990" і язики полум'я.
Саундтреком заходу став 3-й україномовний сингл "Двоє" з майбутнього альбому Барських.
До колекції увійшли універсальні базові речі sport casual для чоловіків і жінок: худі, 2 види футболок, лонгслів, водолазка, спортивні штани, шорти, шкарпетки, шкіряний аксесуар "терновий вінець" та ексклюзивний рюкзак-трансформер.
Останній можна буде використовувати в якості віп-запрошення на один з концертів в рамках міжнародного туру.
Усі вироби колаборації упакували в еко-пластик, що розкладається.
Продаватимуть вперше вже концерті в Вільнюсі 27 лютого.
Авторами візуальної частини рекламної кампанії стало творче об'єднання художників Горсад.
Натхненні фресками епохи Відродження, фотохудожники змішали в кадрі біблійні мотиви і рейверську естетику.
Головними героями зйомки стали самі Макс Барських та Ліля Літковська.
Протягом 12 років одна з провідних радіостанцій СНД - LOVE RADIO - визначає кращих артистів.
У 2019 на думку радіослухачів "Співаком року" став Макс Барських.
Крім основної нагороди український музикант знову удостоєний звання "виконавця з найбільшою ротацією".
Сумарна кількість треків, які прозвучали, склала 2 тижні безперервного мовлення.