Українських водіїв почнуть карати по-новому: за що доведеться платити
Українських водіїв почнуть карати по-новому: за що доведеться платити

Українських водіїв почнуть карати по-новому: за що доведеться платити

У Верховній Раді зареєстрували відразу кілька законопроектів, які суттєво посилять відповідальність і підвищать штрафи за порушення правил дорожнього руху як для водіїв, так і для пішоходів.

Пропонується істотно оновити покарання як за перевищення швидкості, так за розмови по телефону за кермом.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомляє “Обозреватель“.

Loading...

Зокрема, в Раді вже було зареєстровано законопроекти №2694, 2695, 2696, 2697, на їх підтримку виступає глава комітету з питань правоохоронної діяльності Денис Монастирський зі “Слуги народу”.

Так, перші зміни торкнуться водіїв авто і розмірів штрафів для них:.

– за розмову по телефону за кермом штрафувати будуть на 510 гривень;.

– за непристебнутий ремінь безпеки – 510 грн, повторне таке порушення – 680 грн;.

– за відсутність номерного знаку або брудний знак – 510 грн;.

– за відсутність шолома для мотоцикліста – 510 грн;.

– порушення правил паркування або відмова надати перевагу авто швидкої допомоги, поліції або аварійної служби з мигалками – 680 грн;.

– порушення правил проїзду перехрестя, проїзд на сигнал заборони – 510 грн;.

– їзда за кермом без прав – 1190 грн, після позбавлення прав – 20400 грн;.

– перевищення допустимої швидкості – 3400 грн.

У той же час для пішоходів і велосипедистів передбачені наступні штрафи:.

– пересування вночі по дорозі без світловідбивних елементів – 51 грн;.

– порушення ПДР пішоходами або велосипедистами в нетверезому стані – 510 грн;.

– порушення, що призвели до аварійної ситуації – 510 грн;.

– перехід дороги в недозволеному місці або на червоне світло світлофора – 255 грн.

Страховий юрист Денис Конюшко пояснив журналістам нюанси проектів депутатів Ради.

“Позитивні моменти – рівняння частини штрафів.

Хотілося б побачити збільшення штрафу за саму ДТП.

Зміни позитивні, але потрібно все детально опрацювати.

Наприклад, норма про світловідбивні елементи на одязі, як на мене, цілком формальна.

Складно уявити, як зможуть визначити – чи достатньо відображає світлоелемент”, – підкреслив він.

Додамо, що з 2020 року водіям бензинових та дизельних авто заборонено паркуватися на місцях для електрокарів.

З 1 січня в Україні набрали чинності нові правила дорожнього руху щодо паркування автомобілів.

Зміни в ПДР були внесені у зв’язку з тим, що в країні набирають популярність електромобілі.

Також нещодавно Кабінет міністрів України ініціював законопроект про збільшення штрафів за помилковий виклик швидкої допомоги або поліції.

Також уряд планує підвищити штрафи за порушення протипожежної безпеки.

Теги по теме
Народная Правда
Источник материала
Поделиться сюжетом