Все почалося з ідеї та невеликого стартового капіталу: історія успіху дизайнерки Юлії Рудницької
Все почалося з ідеї та невеликого стартового капіталу: історія успіху дизайнерки Юлії Рудницької

Все почалося з ідеї та невеликого стартового капіталу: історія успіху дизайнерки Юлії Рудницької

Як перемогти в конкуренції навіть з найбільш розкрученими зірками, які зараз запускають свої бренди – розповіла засновниця бренду RUD_brand в інтерв'ю виданню "Сегодня.

Шлях дизайнерки починався в команді Сєдокової.

"Я побачила пост в інстаграмі Сєдокової про те, що вона шукає дизайнера і запускає свою марку одягу.

Я вирішила ризикнути і спробувати: відправила їй пару ескізів.

Через кілька днів вона відповіла, що їй сподобалися мої ідеї, дала мені ще одне завдання, потім вже в одному з київських кафе ми зустрілися, поговорили і намітили подальший план роботи", – розповіла Юлія.

Вона розповіла, що практично вся робота велася онлайн, адже тоді Анна жила на дві країни (співачк тоді жила в США).

Тому все було заточене під американську стилістику, яка на той час була популярною: речі оверсайз, неонові кольори, спортивний шик були в новинку.

Як з’явилася ідея відкрити власний бізнес.

Юлія Рудницька закінчила співпрацю з Сєдоковою через декрет.

Це більшою мірою і стало відправною точкою для початку власного бізнесу.

Все почалося з ідеї та невеликого стартового капіталу: історія успіху дизайнерки Юлії Рудницької - Фото 1

Дизайнерка Юлія Рудницька / Фото "Сегодня".

"Минуло два місяці після пологів і я зрозуміла, що не можу без руху, мені потрібні мої тканини, викрійки.

Мій чоловік і бабусі з дідусями допомогли.

Тоді ж я вирішила повернутися до модного бізнесу і ризикнула, створивши невелику колекцію.

У моїх друзів була крамничка в одному з торгових центрів, ось я і віддала речі їм на реалізацію.

Паралельно запустила і сторінку в інстаграмі", – розповіла дизайнерка.

Скільки коштів Юлія вклала в запуск бренду?.

За словами Юлії Рудницької, 500 євро – це були всі її особисті заощадження.

Половину витратила на тканини, а половину на саме виготовлення, в результаті вона відшила близько 10 речей в декількох розмірах.

Скільки зараз людей у вашій команді?.

"П'ятеро людей, на аутсорс я працюю з двома невеликими виробництвами, які шиють нам уже партії.

Вони надсилають мені і зразки, ми вносимо корективи і тоді вже тиражуємо.

У нас також є в'язальний цех.

Надалі, до речі, планую перейти до виготовлення сумок", – поділилася дизайнерка.

Які тканини обирає дизайнерка.

Юлія розповіла, що намагається замовляти матеріали, що відповідають світовим стандартам, – з Італії, Туреччини, Німеччини.

З українськими тканинами складніше, мовляв, їх виробляють більше господарського призначення.

"Закордонні тканини – одна з причин, чому дизайнерський одяг дорогий.

Гарна річ повинна бути якісною, і вона просто не може коштувати дешево.

Візьмемо, наприклад, нитки.

Можна купити німецькі, дорогі, а можна дешеві – китайські, і це дуже вплине на кінцевий продукт і на його вартість", – сказала Юлія.

Що обирають клієнти.

За словами дизайнерки, українські дівчата поділяються на два типи: є ті, хто не стежить за модою, їм важливий комфорт, щоб було тепло і довго носилося, а є й дівчата, які намагаються слідувати трендам.

"В Україні теж поки не всі сприймають ідеї скандинавського стилю і тренд на мінімалізм, хоча позитивний навчальний вплив блогерів, звичайно ж, відчувається.

Поки покупниці не поясниш, як це носити, де обіграти, як застебнути, як зачепити – вони навіть не візьмуть приміряти, всі хочуть звичну форму", – додала дизайнерка.

Які характерні особливості бренду RUD_brand? Бренд Юлії Рудницької має зрозумілі і лаконічні форми, стримані кольори, але з певними фішками: складками, защипами, манжетами тощо.

На що краще кидати сили – оффлайн продаж чи розкручування бренду через соцмережі? "Я почала свій шлях одночасно з просуванням і там і там.

І зараз прибуток надходить 50 на 50 від цих напрямків.

З мого досвіду, навіть в епоху діджиталізації не потрібно забувати про оффлайн.

Людині важливо завжди прийти, помацати, зрозуміти, що за тканина, поміряти, за фото ж всіх нюансів не зрозуміти", – сказала Юлія.

Окрім того, в інстаграмі дівчата, що демонструють модель одягу, можуть мати зовсім іншу статуру, ніж покупниця.

Тому все повинно йти паралельно.

"Я замовляю рекламу в інстаграм, але і "сарафанне радіо" ніхто не відміняв.

Лояльний клієнт скаже своїй подрузі, і так чутка піде далі.

Тому я намагаюся з кожним спілкуватися, приділяти час", – додала дизайнерка.

Зауважимо, що бренд RUD_brand, як і більшість світових брендів, намагається слідувати екологічності.

Вони закупили спеціальні біорозкладні пакети та завжди працюють тільки з екошкірою.

Як дизайнерка встигає розвивати бізнес і виховувати сина.

"Мій чоловік працює вдома і може приділяти час дитині.

Допомагає і те, що коли я налаштувала процес роботи, то можу один робочий день і пропустити.

Я вчуся розмежовувати сфери свого життя, і коли приходжу додому, не займатися роботою, хоча і не завжди так буває", – розповіла Юлія.

І додала, що вдома чекає усміхнений син і всі робочі негаразди якось забуваються.

"Більшість психологів стверджують, що дуже важливо жити сьогоднішнім днем, не заглядаючи в майбутнє, та й в минулому особливо не копатися – ось і я намагаюся дотримуватися цих порад", – підсумувала дизайнерка.

Теги по теме
Новости Украины Деньги Бизнес Мода Семья Мария Бондарь
Источник материала
loader
loader