Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів
Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів

Засновники бренду Kochut розповів, як зробити бізнес привабливим для іноземців та з чого починати перші кроки на міжнародній арені.

Як все почалося.

За словами Ігоря, брати почали працювати в татовій майстерні, на його робочому місці, йдеться у програмі "Теорія великого виклику".

"Ювелірна справа почалася з того, що ми зробили кольчугу, але тато нам сказав, що таку роботу потрібно робити зі срібла.

Ми це врахували і так зробили перші свої ювелірні вироби з міді, срібла та латуні", – сказав Роман.

Один з братів додав, що хлопці ще з дитинства робили каблучки з міді, нарізали заготовки з мідної труби.

"Це не була ювелірка – це був просто інтерес зробити щось своїми руками", – сказав Ігор.

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 1

Брати Кочути / Фото MC.

"Насправді, я не знаю як ми навчились цього.

Коли є бажання та ентузіазм, то ніяких складностей не відчувається, це навіть насолода.

Освіта у нас всіх інженерно-механічна, а тут ми обробляємо дорогоцінний метал", – запевнив Юрій.

Він вважає, що їхня особливість – це оригінальний дизайн прикрас.

Ідея дизайну з'явилась не одразу, хлопці шукали її протягом двох років.

Як брати потрапили на міжнародний ринок.

Сталося це у 2017 році.

На той час у них вже була своя ювелірна майстерня, близько 20 співробітників та шоурум в Ужгороді, пише видання MC.

"Віденська підприємиця Ека Шабадах прислала нам лист на електронну пошту з пропозицією співпраці.

Вона мала досвід в офлайн-продажах і планувала відкрити ювелірний магазин, тому шукала бренди з різних країн", – каже Юрій.

Так, результатом співпраці став монобрендовий ювелірний бутік їхньої продукції під назвою Kochut & Eka jewellery в історичному центрі Відня на площі Штефана.

Цікаво, що для вітрин брати спеціально привезли з України підставки з антикварного дерева, рельєфний дуб та камінь.

Натомість чоловічу колекцію розташували на іржавому металі.

Як виглядають прикраси братів Кочутів: фото.

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 2

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 3

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 4

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 5

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 6

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 7

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 8

Від маленької майстерні в Ужгороді до ювелірного шоуруму у Відні: історія успіху бізнесу братів - Фото 9

Але, як наголосив Юрій, без просування в соцмережах і сайту продажі йшли повільно.

Тому вони створили сторінки в соцмережах і допомагали з розкруткою.

Після цього з’явився постійний потік клієнтів.

Зараз віденський шоурум має близько 20 продажів на місяць, причому, вироби купують не тільки австрійці, а й німці та швейцарці.

Після Відня бренд Kochut створив представництва у Казахстані, Чехії та Англії.

Щомісяця їм приходить, в середньому, одна пропозиція партнерства від іноземних підприємців та одна – від українських.

Натомість в Україні наші шоуруми знаходяться в Ужгороді та Києві.

Як зробити бізнес привабливим для іноземних клієнтів: поради.

"Зазвичай продавці франшиз обіцяють, що їх партнери швидко отримають захмарні прибутки.

Ми таких обіцянок не даємо.

Натомість пропонуємо перспективи та реально крутий бренд з винятковими виробами", – запевнив Юрій.

Ціни на їхні вироби в австрійському шоурумі приблизно в 2,5-3 рази дорожче, ніж в українських.

Оскільки частина різниці йде на доставку та розмитнення прикрас, оренду приміщення, податки та інші витрати.

Брати запевняють, що повинен бути унікальний і якісний товар.

Адже доводиться конкурувати з відомими світовими брендами, мас-маркетом та ювелірами, які працюють на цьому ринку в третьому поколінні.

"Нас не надихають маленькі цілі.

Ми мріємо, щоб наші прикраси продавались по всьому світу, і впевнені, що досягнемо цього.

Щороку наше виробництво зростає на 20-25%.

Ми хочемо ділитися із світом красою, яка має свою історію.

Це історія про любов до своєї справи та до своєї країни", – підсумував співзасновник бренду.

Як бренд Kochut виробляє ювелірні прикраси: відео.

Теги по теме
Новости Украины Деньги Бизнес Австрия Семья Мария Бондарь
Источник материала
loader
loader