На «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року
На «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року

На «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року

На «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року - Фото 1

Про це йдеться у річному плані діяльності НСТУ на 2020 рік, який затвердила наглядова рада Суспільного.

Текст плану опублікований на корпоративному сайті Суспільного.

У НСТУ розробили цільові показники роботи компанії, якіподіляються на: стратегічні, контентні, аудиторні і корпоративні.

В аудиторних цільових показниках зазначені плани НСТУ щодо росту частки аудиторії.

Так, частка (Shr %) «UA: Першого» має зрости до 1,30 % (в аудиторії 18+).

Співвідношення суспільно-політичного контенту до інших – 30/70.

Частка (Shr %) каналу «UA: Культура» мала б зрости на 50 % (в аудиторії 18+).

Дані можуть коригуватися після додаткових досліджень.

Частка аудиторії «Українського радіо» має досягти Reach 900 000, TLS dly – зростання на 10-15%, Shr – зростання на 4-7%.

Дані можуть коригуватися після додаткових досліджень.

Також має зрости аудиторія новин Суспільного: на телебаченні Shr новин – зростання на 15 %, на радіо Shr новин – зростання на 5-7%.

У НСТУ запланували, що сайт новин Суспільного suspilne.

media має набирати 2 000 000 переглядів щомісяця на кінець 2020 року.

Щодо регіонального мовлення, то має зрости довіра і впізнаваність брендів філій як частини Суспільного.

На «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року - Фото 2

Під час засідання секретар наглядової ради НСТУ Вадим Міський нагадав обіцянку члена правління з питань телебачення Ярослава Лодигіна під час обрання на посаду 29 серпня 2019 року про показник Shr% до кінця 2020 року 2,5%.

За словами пана Міського, у внесеному на розгляд наглядової ради проєкті документу є зміна показника Shr% (частка) телеканалу «UA:Перший», досягнення результату в 2,5% заплановано вже на 2022 рік.

Він запитав в Ярослава Лодигіна, чим обумовлена така суттєва зміна очікуваних результатів.

Вадим Міський зазначив, що саме заявлені амбітні плани по телебаченню стали у 2019 році аргументом для перегляду окладів членам правління, оскільки спеціалісти, що здатні забезпечити їхнє виконання коштують дорожче.

Зараз телебачення змінює показник, а зарплату, зафіксовану в контракті, змінити не пропонує.

«Ярослав Лодигін підтвердив, що планувалося досягти розмір частки до кінця 2020 року 2,5%.

За його словами, за два місяці 2020 року сукупна частка каналів "UA:Перший" та "UA:Культура" досягла трохи більше 1%, і зараз спостерігається зростання частки по основній аудиторії.

Це є результатом спільної роботи команди.

Такий хороший старт на початку року дає надію досягти хороших результатів у збільшенні частки.

Але реальність та особливості виробництва і творчого процесу в компанії в умовах недофінансування, тендерних обмежень, перевірок вносить корегування планів», – зазначено у протоколі засідання наглядової ради.

Членикиня правління НСТУ Інна Гребенюк на засіданні наглядової ради запевнила, що правління зробить все можливе для виконання цільових показників, але потрібно зазначити, що це можливо тільки за умови повного фінансування.

Наразі бюджет НСТУ зрізали на 300 млн грн, він становитиме у 2020 році 1 млрд 711 млн 516 тис., а мав бути 2 млрд 11 млн грн.

При тому з 18 лютого всі рахунки НСТУ заблоковані через успадковану заборгованість перед акціонерним товариством «Євроньюз».

Як писав «Детектор медіа», показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях.

Канал не дотягнув до частки 1% по жодній з основних аудиторій.

При тому у січні 2020 року показники «UA: Першого» зросли завдяки біатлону і фільмам про диких звірів.

Наприклад, за «4+» частка каналу зросла з 0,54% до 0,92%, а за комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+» – з 0,34% до 0,49%.

Варто нагадати, що у вересні 2019 року Ярослав Лодигін в інтерв’ю «Детектору медіа» сказав, що хоче вивести Суспільне у лідери.

Тоді він вважав, що через 5-7 років Суспільний мовник має увійти у трійку лідерів серед українських медійних кампаній, для нього частка 5% була доволі реальна через кілька років.

Теги по теме
Рейтинг
Источник материала
loader
loader