Три міністра терміново «тікають» з Кабміну: що відомо
Три міністра терміново «тікають» з Кабміну: що відомо

Три міністра терміново «тікають» з Кабміну: що відомо

Міністр охорони здоров’я Ілля Ємець, міністр фінансів Ігор Уманський, міністр інфраструктури Владислав Криклій можуть найближчим часом покинути уряд.

Loading...

Про це пише Апостроф з посиланням на свої джерела, передає НАРОДНА ПРАВДА.

Як відомо, Ілля Ємець нібито мав написати заяву на звільнення за власним бажанням, при цьому на його місце вже нібито узгоджений екс-глава Одеської обладміністрації Максим Степанов.

Ключове питання до нього – “це занадто швидкі темпи повернення тіньових схем закупівель ліків, про які говорили громадські активісти“.

“Крім того, йому також планували поставити мляву невиразну роботу з підготовки країни до піку епідемії коронавіруса”, – зазначають журналісти.

Однією з версій причин майбутньої відставки Ігоря Уманського може стати скорочення витрат на “велике будівництво”, яке заплановано у змінах до бюджету на 2020 рік.

Крім того, Уманський може поплатитися кріслом за бажання відновити на дорожньому будівництві старі схеми, пише видання.

Зокрема, за його даними, в 2014-2015 році саме Уманський, який займав тоді посаду першого заступника міністра фінансів нібито разом з першим заступником голови “Укравтодору” Євгеном Барахом організував схему збору певної частини виділених з бюджету грошей на дорожнє будівництво.

Від Мінфіну в ній, за даними джерел, також був задіяний Олег Мельник, який потім був “переведений” в “Укравтодор” директором департаменту фінансів.

Мельника Уманський в березні 2020 року призначив своїм заступником.

Сьогодні шляховики стверджують, що вже почали отримувати натяки про необхідність знову сплачувати цей корупційний “податок” за право працювати в галузі і отримувати гроші за вже зроблені роботи.

Що стосується міністра інфраструктури Криклія, серед претензій до нього – небажання або нездатність подолати корупцію в “Укртрансбезпеці”, розростання схем тіньової оренди в морських портах, побори з моряків, які стягує Адміністрація морського і річкового транспорту, відсутність будь-яких істотних зрушень у питанні реформування “Укрзалізниці”.

В останні кілька днів Криклій став ще й фігурантом кількох скандалів.

По-перше, журналісти виявили так званий “тіньовий офіс” міністерства інфраструктури на Рильському провулку, з якого, як виявилося, походить управління всіма тіньовими потоками в галузі.

Керує офісом, за даними ЗМІ, один юрист Павло Шевченко, близький соратник Криклія.

По-друге, нардеп Олександр Дубинський оприлюднив повістку про виклик Криклія на допит у скандальній справі про незаконну сертифікації іномарок.

Згідно з фабулою справи, імпортери, будучи в можливій змові зі співробітниками Сервісних центрів МВС (Криклій очолював Головний СЦ до призначення в міністерство) організували незаконну сертифікацію і реєстрацію декількох тисяч мексиканських Volkswagen Golf після “дизельгейта” в США.

Партнером у цій схемі у Криклія, за словами Дубинського, був все той же Павло Шевченко.

За інформацією з оточення міністра, уникнути відставки він збирається завдяки близьким зв’язкам з головою фракції “Слуга народу” в парламенті Давидом Арахамією.

У зв’язку з цими подіями у Кабміні хочуть радикально змінити держбюджет-2020.

Теги по теме
Народная Правда
Источник материала
loader
loader