Українські туроператори змінили правила виплати компенсацій і скасування турів
Українські туроператори змінили правила виплати компенсацій і скасування турів

Українські туроператори змінили правила виплати компенсацій і скасування турів

Карантин в Україні, встановлений через епідемію коронавірусу був визнаний форс-мажором.

І це послужило приводом туристичним операторам відмовляти клієнтам, які вимагали повернути гроші, витрачені на купівлю турів.

Про це повідомляє НАРОДНА ПРАВДА, посилаючись на інформацію LIGA.

Loading...

Як аргумент, оператори посилаються на рішення Кабінету міністрів про заборону покидати територію України та скасування турів з 17 березня по 23 квітня.

Бажаючі повернути свої кошти за подорожі, які планувалися здійснити після 23 квітня, теж не отримають гроші назад.

З минулого тижня не повертають гроші людям, які вирішили відмовитися від раніше придбаних путівок на найближчі місяці.

В якості альтернативи, щоб зберегти гроші мандрівників, найбільші українські туроператори “Join UP!”, “PEGAS Touristik”, “Coral Travel” і “TEZ TOUR” пропонують перебронювати тури.

В цьому випадку вартість скасованої путівки обіцяють зарахувати у вартість покупки будь-якої іншої путівки від цього ж туроператора.

Туристи масово хочуть скасувати тури, які планувалися у них на травень-липень місяці.

Але компанії нікому не повертають гроші, а вмовляють туристів перенести ці ж поїздки на більш пізні дати.

Варто відзначити, що форс-мажор не поширюється на дати за межами офіційного карантину, а туристичні компанії скористалися нюансом розрахунку штрафних санкцій.

Оператори поміняли правила розрахунку суми грошей при відмові від туру за ініціативою туриста.

І в результаті, компанії не можуть повернути туристу суму, яку він фактично витратив при купівлі туру.

Ця сума може становити до 100% вартості туру незалежно від дати майбутньої поїздки.

Тобто гроші можуть не повернути взагалі.

“Coral Travel, згідно із Законом про туризм, завжди заздалегідь розраховується в повному обсязі зі всіма постачальниками турпродукту”, – йдеться в повідомленні компанії.

Головна незручність для клієнтів в тому, що розрахунок розміру фактично понесених витрат здійснюється в індивідуальному порядку після ануляції туру.

Турист, скасовуючи подорож, не знає розмір можливої компенсації від туроператора.

Раніше під час відмови від поїздки, клієнтам поверталася повна або часткова вартість путівки, у залежності від того, скільки часу залишилося до дати виїзду в подорож.

Державне агентство розвитку туризму рекомендує зупинити продаж нових турів з датою початку подорожі раніше 23 квітня 2020-го і попереджає, що термін заборони можуть продовжити виходячи з епідеміологічної ситуації в світі.

Нагадуємо, в Україні в лабораторних умовах вже підтверджено 804 випадку коронавірусної інфекції COVID-19.

Раніше НАРОДНА ПРАВДА повідомляла, станом на ранок 2 квітня, у світі діагноз коронавірус Covid-19 підтверджено в 937 567 випадках.

Померли 47 тисяч 256 пацієнтів.

Одужали 194 311 осіб.

Теги по теме
Коронавирус эпидемия коронавируса Народная Правда
Источник материала
Поделиться сюжетом