Набагато цікавіше, що відбувалося всередині ресторану, і чому були присвячені «зустрічі друзів», як їх назвав Тищенко.
За інформацією «Апострофа», саме під прикриттям карантину «велюрівці» протягнули в Раді законопроект, який обіцяє Україні тотальну екологічну катастрофу.
Йдеться про законопроект №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт». Цей законопроект викликав хвилю критики з боку Героя України Олексія Вадатурського, засновника найбільшого сільськогосподарського підприємства «Нібулон», одного з найбільших платників податків України.
Вадатурський детально пояснив, які загрози таїть в собі прийнятий законопроект: знищення вітчизняного суднобудування; загроза екології через дозвіл скидати в річки суднові стічні води; самовільні днопоглиблювальні роботи; вільний продаж обраного з дна річок піску; узаконення контрабанди пального.
Критика Вадатурського зустріла глузування з боку «велюрівців» - Миколи Тищенка та Ігоря Негулевського.
Як стверджує видання, ситуація з водним законопроектом лише ілюструє розгалуженість створеного транспортного картелю, на чолі якого стоїть міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Правою рукою Криклія виступає голова транспортного комітету Ради Юрій Кісєль.
У вересні 2019 року Кісєль був фігурантом «Плівок Юзіка», на яких було зафіксовано «інструктаж» «Слугами народу» кандидата на місце очільника Криворізької поліції.
«Новим учасником «транспортного картелю», а точніше підручним головних дійових осіб, став ще один криворізький «цінний кадр» з непростою долею - Олексій Осман, якого називають людиною Юрія Кісєля», - пише «Апостроф». Осман отримав «хлібну» посаду директора філії УЗ «Центр управління промисловістю», в управлінні якої, крім іншого, знаходяться 8 кар'єрів. Цікаво те, що до недавнього часу Осман був власником конвертаційного центру, і наразі його компанія фігурує у кримінальній справі.
Усю роботу транспортного картелю Криклія, за даними «Апострофа», курирує тіньовий штаб, розташований в елітному київському бізнес-центрі. Керівником цього штабу журналісти називають колишнього співробітника Головного сервісного центру МВС України (там також працював і Криклій до приходу в уряд), юриста Павла Шевченка.
«Саме Шевченко курирує корупційні схеми в скандальній «Укртрансбезпеці», яка видає ліцензії на міжнародні перевезення, займається Адміністрацією морських портів України. Павло Шевченко навіть засвітився у скандальних «плівках Єрмака», в епізоді з покупкою за 1 млн. доларів посади голови Адміністрації морських портів України», - описує видання подвиги Шевченка.
Не можна обійти увагою ще одного учасника картелю, якого нещодавно собі у радники взяв Владислав Криклій, - Андрія Батищева, колишнього голову «Укравтодору», який прославився свого часу відкатами з підрядників з будівництва доріг.
Дістався транспортний картель і до морських портів. На початку листопада 2019 року Криклій звільнив директора порту «Південний» Анатолія Яблуновського і призначив на його місце директора Маріупольського порту Олександра Олійника - ставленика Олександра Смирнова (директор ТОВ «Портінвест»), який, як стверджує «Апостроф», є так званим «смотрящим» від Ріната Ахметова за портовою галуззю.
Впритул транспортний картель Криклія підібрався і до вантажних перевезень УЗ. Керувати держпідприємством «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» Криклій поставив екс-голову Солом'янської райдержадміністрації Києва Ігоря Довбаня, який є фігурантом кримінальної справи про службову недбалість в розмірі 9 млн грн.
Ось таку «велюрівську» компанію зібрав у своєму транспортному картелі Владислав Криклій. «Питання тільки в тому, хто першим всерйоз займеться діяльністю Криклія і його подільників по транспортному картелю?», - пише «Апостроф».