Компанія «Укртелеком» повідомляє про технічний збій обладнання в мережі у деяких абонентів у всіх регіонах України.
Як повідомили на сторінці компанії, частково наслідки збою усунули вночі, але низка абонентів по всій Україні мають проблеми з інтернетом.
«У зв'язку з технічним збоєм обладнання в мережі у деяких абонентів у всіх регіонах України фіксуються проблеми з авторизацією.
Фахівці компанії займалися усуненням наслідків збою вночі і вже відновили сервіс для частини абонентів.
Ми робимо все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи послуги для всіх абонентів», - йдеться у повідомленні.
При цьому в «Укртелекомі» додали, що у зв'язку з тим, що проблема має індивідуальних характер для кожної області, її оперативне вирішення ускладнюється.
У свою чергу директор з корпоративних комунікацій «Укртелекому» Михайло Шуранов зазначив на своїй сторінці у Facebook, що проблема лише з інтернетом, фіксована телефонія та мобільний зв'язок працюють нормально.
«Розумію, що це дуже незручно для клієнтів і прошу нас зрозуміти та пробачити», - додав він.
Також в компанії Vodafone заявили, що мобільний зв’язок перестав працювати через виниклі технічні проблеми.
У компанії уточнили, що робота інтернету має бути доступна, тому абонентам пропонується скористатися месенджерами і іншими засобами зв'язку.
Наразі інженери Vodafone працюють над вирішенням проблеми.
«Сподіваємося, найближчим часом штатна працездатність голосового зв'язку буде відновлена», - заявили в компанії.