Компанії бойкотують Facebook, бо вважають, що він недостатньо бореться з ненавистю. Цукерберг уже втратив через це $7 млрд
Компанії бойкотують Facebook, бо вважають, що він недостатньо бореться з ненавистю. Цукерберг уже втратив через це $7 млрд

Компанії бойкотують Facebook, бо вважають, що він недостатньо бореться з ненавистю. Цукерберг уже втратив через це $7 млрд

Компанії бойкотують Facebook, бо вважають, що він недостатньо бореться з ненавистю.

Цукерберг уже втратив через це $7 млрд.

29/06/2020 - 11:11.

Майже 20 світових компаній бойкотують рекламу Facebook через те, що соцмережа недостатньо бореться з підбурюванням до расизму, ненависті та з поширенням дезінформації.

Власник компанії Марк Цукерберг вже втратив понад 7 мільярдів доларів через падіння акцій Facebook.

Про це повідомляє “Громадське” з посиланням на Bloomberg.

Акції Facebook 26 червня впали найбільше за три останні місяці — 8,3% або на 56 млрд доларів — після того, як Unilever відмовився вкладати гроші у рекламу у Facebook у цьому році.

В Unilever пояснили, що розміщення реклами у Faebook наразі «не дасть нічого цінного суспільству».

Кампанію #Stop.

Profit розпочали минулого тижня.

Тоді активісти закликали великі корпорації призупинити власну рекламу у Facebook через те, що компанія недостатньо бореться з расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів, пише CNN.

До бойкоту наразі приєдналися такі компанії:.

Starbucks Corp.

Unilever Plc.

Coca-Cola Co.

Honda Motor Co.

Hershey Co.

Diageo Plc.

Verizon Communications Inc.

Levi Strauss & Co.

Diamond Foundry Inc.

Patagonia Inc.

Ben & Jerry’s Homemade Inc.

The North Face.

Upwork Inc.

Eileen Fisher Inc.

Теги по теме
Facebook
Источник материала
loader
loader