/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ffd0fda85bfb6f17e028b0b0fecc6e395.jpg)
В The Last of Us Part II додадуть новий режим складності і майже 30 стилів графіки
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1e73507cfee06770325d2f31ddd29f99.jpg)
Цього тижня, 13 серпня, для екшену The Last of Us Part II вийде велике оновленням. Патч під номером 1.05 додасть в гру реалістичний рівень складності, ігрові режими, близько 30 стилів графіки, нові трофеї, таймер, щоб заміряти час в грі та багато іншого.
Про всі нововведення для гри розповів провідний розробник систем з Naughty Dog, Метью Галлант, в офіційному блозі PlayStation.
Трейлер поновлення для The Last of Us Part II
Рівень складності "Реалізм"
За словами розробника, новий рівень складності призначений для найдосвідченіших гравців. Тут будуть більш смертоносні вороги. У гравця буде дефіцит патронів, поліпшень і припасів. Також не буде режиму слуху та елементів інтерфейсу. Реалістичний рівень складності не потрібно буде відкривати — він стане доступний гравцям в день виходу патча.
Режим "Невідворотність смерті"
Включивши цей режим, користувач повинен пройти всю гру жодного разу не загинувши. Якщо персонаж вмирає — доведеться починати спочатку. Однак розробники дозволили трохи спростити завдання.
"Якщо такі умови здаються вам занадто жорсткими, ви можете налаштувати режим таким чином, щоб після смерті можна було продовжити гру з початку глави або локації. Тобто якщо ви загинете в кінці першого дня в Сіетлі, то вам доведеться проходити весь день заново", — пояснив Галлант.
За проходження гри на рівні складності "Реалізм" і в режимі "Невідворотність смерті" гравці отримають два нових трофея. Для отримання платинового призу добувати ці трофеї необов'язково.
Нові стилі для графіки
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fadf642cd04b2db41c44b57a58895dd36.jpg)
За словами розробника, новий патч додасть в гру близько 30 нових стилів графіки — від селл-шейдинга та 8-бітної в стилі ретро-ігор до чорно-білого режиму і сепії.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fd495744cd49d62da074ab3938b346c50.jpg)
Крім графіки Tha Last of Us Part II отримає кілька нових режимів для налаштування звуку.
Нові налаштування для гри
Патч 1.05 додасть в сіквел The Last of Us понад десяти різних налаштувань, які будуть впливати на ігровий процес. Наприклад, режим "Дотик смерті" дозволить вбивати всіх суперників з одного удару. Або ж можна налаштувати гру так, щоб у героя не закінчувалися патрони. Ось список нових режимів:
- Відображення світу
- Відображення при загибелі
- Сповільнена зйомка
- Режим рапіду
- Нескінченні боєприпаси
- Нескінченне виготовлення
- Незламна холодна зброя
- Необмежена дальність режиму слуху
- Один постріл
- Дотик смерті
- 8-бітний звук
- 4-бітний звук
- Гелієвий звук
- Ксеноновий звук
Нові налаштування можна буде знайти в меню гри в розділі "Різне".
Також розробники додадуть в The Last of Us Part II ряд поліпшень. Зокрема, можна буде налаштовувати рівень зернистості плівки, а в меню збережень користувачам буде доступний таймер, який покаже точний час, проведений в грі.

