Виборчу кампанію Андрія Пальчевського в Києві може фінансувати Вадим Столар, щоби повернути контроль над будівельним ринком столиці.
Про це повідомляють «Вєсті».
За даними видання, «спонсорський пакет» Столара Пальчевському оцінюється в кілька мільйонів доларів.
За допомогою масованої рекламної кампанії Столар спробує вивести кандидата у другий тур.
«Столар оплачує виборчу кампанію, а в разі перемоги протеже - отримає необмежений вплив на КМДА.
З невисокими 11% рейтингу він (Пальчевський.
- Ред.), тим не менш, другий в мерських перегонах», - пише видання.
За попередніми даними, витрати партії «Перемоги Пальчевського» на агітацію найвищі в порівнянні з іншими кандидатами і політичними силами.
З весни 2018 року він активно використовує зовнішню рекламу.
У період виборів оренда одного рекламного щита в Києві може досягати 15 тис.
грн на місяць в залежності від місця розташування і площі конструкції.
Крім того, сторінку Пальчевського активно просувають в інтернеті та фейсбуці.
«Записи збирають тисячі «лайків» і схвальних коментарів від сторінок спамерських пошукових роботів.
Як правило, схвалення в соцмережі коштує від 15 грн.
За всю виборчу кампанію може набігти до 7-10 тис.
дол.», - оцінюють «Вєсті».
Вартість фейсбук-реклами одного тільки рейтингу, в якому Пальчевському пророкували високий результат, на ринку оцінюють більш ніж в $10 тис.
Зазначений рейтинг склала компанія «Інтер-Акція».
У ньому Пальчевський нібито користується підтримкою 22% виборців, в той час, як авторитетні Центр Разумкова, соціологічна група «Рейтинг» і КМІС оцінюють його рейтинг в 9-12%.
«Соціологія «під замовлення» теж не безкоштовна.
У Telegram-каналах розійшлася інформація про те, що за фейковий рейтинг Пальчевський нібито заплатив компанії «Інтер-Акція» 25 тис.
дол.», - йдеться в матеріалі.
До недавнього часу Вадим Столар вважався «сірим кардиналом» Києва і «смотрящим» від центру за столичним будівельним ринком.
Однак в останні роки його вплив помітно скоротився.
«Мабуть, Столар хоче повернути владу над столицею, а для цього немає способу надійніше, ніж завести в Київраду «свого» мера», - пишуть «Вєсті».
Медійну популярність в Україні Пальчевський отримав за рахунок частої появи на телеканалах як телеведучого і експерта.
Народився в Києві, закінчив Військовий інститут іноземних мов у Москві, кадровий військовий РФ.
Балотувався до Держдуми Росії від Партії любителів пива.
На початку 2000-х повернувся до Києва, заснував кілька компаній, в тому числі приватну медклініку «Євролаб».
У 2010 році став першим заступником міністра у справах сім'ї, молоді та спорту в уряді Миколи Азарова.