Україна може надати світові вигідну маркетингову пропозицію креативної індустрії, - учасники Kyiv Media Week
Україна може надати світові вигідну маркетингову пропозицію креативної індустрії, - учасники Kyiv Media Week

Україна може надати світові вигідну маркетингову пропозицію креативної індустрії, - учасники Kyiv Media Week

Україна може надати світові вигідну маркетингову пропозицію креативної індустрії, - учасники Kyiv Media Week - Фото 1

Про це говорили учасники дискусії «Сила креативу.

Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні» 14 вересня на відкритті цьогорічного Kyiv Media Week.

Попри те, що через пандемію світ переживає кризу невизначеності, Україна в цих умовах може мати нові можливості для розвитку індустрії.

«Життя у складних умовах невизначеності є перевагою нашої країни та нашої групи.

Ми доволі довго живемо у проблемному середовищі.

Але поєднання факторів боротьби робить нас сильнішими.

Цю кризу ми розглядаємо, як можливість», - каже Вікторія Ярмощук, CEO Film.

За її словами, держава та індустрія мають усвідомити, що вони партнери.

Адже держава не є донором для індустрії, а індустрія є чимось відмінним від держави.

Їхня мета, на думку експертки, спільна.

«Ми можемо надати вигідну маркетингову пропозицію для світу», - переконаний міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко.

Роль міністерства він бачить у тому, щоб стати центром ухвалення стратегічних рішень.

А реалізувати цю ідею можна через контент.

Нам є чим пишатись.

Багато історій, які відбувалися, зможуть надихати людей і сприяти порозумінню», - додав він.

Незабаром Міністерство культури та інформаційної політики планує ініціювати зміни до закону «Про культуру» щодо державно-приватного партнерства, також на часі ухвалення законопроєкту про зменшення ПДВ на низку культурних послуг.

«Контент – це універсальна мова, яку розуміють усі.

Ми ретельно думаємо про те, що ми виробляємо в нашій компанії.

Тому що ми розуміємо, який вплив це матиме на думки людей.

Зараз надважливо виробляти саме той контент, який допоможе людям справлятися з тим, із чим вони стикнулися зараз», - зазначила Вікторія Ярмощук.

А директор холдингу «Медіа Група Україна» Євген Бондаренко додав, що його медіагрупа готова підтримувати та реалізувати через свій контент усі ті смисли, які будуть сформовані профільним міністерством і стануть векторами гуманітарної політики країни: «Це накладає додаткові обов’язки як на рівні журналістів, так і всіх креативних співробітників».

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader